Heldigvis er det ein del fantastiske folk som måler og testar, og gir konkrete resultat.
Ein av desse er AdamR, i tråden, The Red Munter. God lesing om banebil med strengt budsjett.
Meir interessant er det han gjer med luftmengdemålaren og timinga på sin 1.6.
Han linkar også til Optimizing Power From The 1.6 Na Mk1
Her er det konkrete effektmålingar på forandring av timing og afr, anbefalt lesing.
Er det nokon her på forumet som har turt å tukla med luftmengdemålaren utover det å snu det opp eller ned (som for eksempel i JR CAI)?With the unit rotated so the door would fall open under gravity, AFR richened up by a whole point to 11.6:1, and going the other way it leaned out to 13.5:1 - interesting! - AdamR
Eg kan bli frista til å prøve dette sjølv, då eg faktisk har ein innovate lc-2 liggande i ei skuff. Eg kunne alltids prøve å tukle med lmm for å prøve å få ca samme afr som dei viser i Optimizing power from the 1.6