Mazda treff

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
henki
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 362
Joined: 08 May 2009, 16:38
Medlemsnummer: 795
Location: Kragerø¸
Status: Offline

Mazda treff

Post by henki »

Hei,et spørsmål til di som både har tid og ev ikke skal på sommertur i år så har mazda classicklubb treff på Norsjø Ferieland i Telemark treff 17 til 19 juni.Var der en tur ifjor og da var det mye fin gammel mazda der.Di ønsker å se mye gammel bil og nyere spesielle biler som jo våre er.Er det noen som kan tenke seg det så kan vi jo møtes på veien et sted og dra sammen dit.Mulig jeg tar litt feil på kjøretid,men ca en time fra skien??Se gjerne på mazdaklubben.net .Kan jo være en fin anledning til å ta en tur lørdag og jeg traff en kjempefin gjeng der som er like glad i bil som oss.Ser jo at det kan bli vanskelig for di som skal på langtur men hvis noen som blir hjemme har tid så er det en fin anledning til å treffes og samtidig se gammel fin mazda.
User avatar
Mx5 Bippe
500 RPM
500 RPM
Posts: 62
Joined: 03 Jan 2011, 12:22
Status: Offline

Re: Mazda treff

Post by Mx5 Bippe »

Hei !

Dette hadde jo vært helt topp !!
Bare et lite problem, vi hadde jo planlagt en nordnorge tur med campingvogn på den tiden.
Men problemer er vel til for å løses, så da regner jeg med du kommer med et akseptabelt bud på campinvogna. :wink:
Så blir det treff på oss også !!!! :D :D
User avatar
henki
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 362
Joined: 08 May 2009, 16:38
Medlemsnummer: 795
Location: Kragerø¸
Status: Offline

Re: Mazda treff

Post by henki »

Ja,jeg kan jo ringe deg så prates vi.Er det bra vær og samtidig at det passer så kan vi ta en tur og se på den en lørdag.Uansett så er det godt å ta en kjøretur samtidig.
Post Reply