Skjemaer over ledningsnett

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Stehu
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1096
Joined: 11 Jun 2009, 22:06
Contact:
Status: Offline

Skjemaer over ledningsnett

Post by Stehu »

Hvor kan jeg få tak i ledninsnett på nett? min bil er forøvrig å regne som en 93 CA innen denne delen.
Trenger også skjema til MSM 2004 modell.

Steinar
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
User avatar
Mx-Jan
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 191
Joined: 26 Nov 2006, 01:00
Medlemsnummer: 697
Location: Blærum
Status: Offline

Re: Skjemaer over ledningsnett

Post by Mx-Jan »

93 Miata Special Edition. Brilliant Black/Tan. Garage vary.Torsen. Nb Dash/Dør.Carputer.Koni.Energy
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Re: Skjemaer over ledningsnett

Post by biXen »

Det ville vært mye mer ryddig om du tok alle småspørsmålene dine i en prosjekttråd eller noe sånt, da er det lettere for de som evt. vil gjøre noe lignende å følge tråden i det du holder på med. Nå blir det mange spørsmål som kanskje ikke er så nyttige hver for seg og vanskelig å nøste opp i for andre. Men det er kun et tips.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
Agility
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1680
Joined: 06 Jun 2009, 16:10
Medlemsnummer: 813
Location: Jeppedalen, Hurdal
Status: Offline

Re: Skjemaer over ledningsnett

Post by Agility »

biXen wrote:Det ville vært mye mer ryddig om du tok alle småspørsmålene dine i en prosjekttråd eller noe sånt, da er det lettere for de som evt. vil gjøre noe lignende å følge tråden i det du holder på med. Nå blir det mange spørsmål som kanskje ikke er så nyttige hver for seg og vanskelig å nøste opp i for andre. Men det er kun et tips.
Litt O.T. men bare for å nevne det... Jeg prøvd akkurat det og har fått liten og ingen respons, så det funker heller dårlig. MEN det er mulig det gjelder bare meg og mine spørsmål..... :?



Send meg PM så kan du få komplette skjemaer for NA om det er interessant :)
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Re: Skjemaer over ledningsnett

Post by biXen »

Agility wrote: Litt O.T. men bare for å nevne det... Jeg prøvd akkurat det og har fått liten og ingen respons, så det funker heller dårlig. MEN det er mulig det gjelder bare meg og mine spørsmål..... :?
Hehe, vi ser jo at det er mange som følger med på prosjekttrådene så jeg tror nok spørsmål blir besvart når folk vet dem. Jeg sier ikke at man ikke skal poste spørsmål her heller, stort sett er det ting som det er nyttig for alle å få svar på. Men i Stehu sin sak så er det mye små-spørsmål som samme folk har svar på og som kanskje ikke har like generell nytte, da vil jeg tro han får svar av samme folk i sin tråd. Vi som er interesserte følger nok med der også :)
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
Post Reply