Syke åpningstilbud fra MTSautopart
Moderator: Styremedlemmer
- MTSautopart
- 500 RPM
- Posts: 50
- Joined: 19 Oct 2006, 02:00
- Status: Offline
- DrHolm
- 7200 RPM
- Posts: 3045
- Joined: 13 Feb 2006, 01:00
- Medlemsnummer: 554
- Location: Lindeberg, Sørum
- Status: Offline
noen som har/har prøvd en slik en GTech måler?
sugen på å teste det ut..
sugen på å teste det ut..
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- DrHolm
- 7200 RPM
- Posts: 3045
- Joined: 13 Feb 2006, 01:00
- Medlemsnummer: 554
- Location: Lindeberg, Sørum
- Status: Offline
let me know..
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- DrHolm
- 7200 RPM
- Posts: 3045
- Joined: 13 Feb 2006, 01:00
- Medlemsnummer: 554
- Location: Lindeberg, Sørum
- Status: Offline
tror jeg ville kjøpt to i tilfelle. ser veeeldig liten ut til f.eks. en motorbrann..
men de er tøffe ja. mye bra tilbud! synd jeg jobber..
men de er tøffe ja. mye bra tilbud! synd jeg jobber..
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Litt OT, men jeg kjøpte 1Kg apperat på Torshov for 150,- Sånn passe størrelse for en motorbrann..DrHolm wrote:tror jeg ville kjøpt to i tilfelle. ser veeeldig liten ut til f.eks. en motorbrann..
men de er tøffe ja. mye bra tilbud! synd jeg jobber..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Er mye penere de små ja.. Nesten så jeg vurderer å bytte ut, eller ha i tillegg..inglar wrote:Vil ha en sån liten en. Heller ha en under hvert sete eller noe i den duren. Hekte den fast på rollbar´en?
Er egentlig ikke så mye som skal til for å slukke en brann.. Er på sånn brannøvelse annen hvert år. Sist klarte jeg å slukke med bare ett kort trykk..
Vurderer å ta meg en tur jeg også..
Ett ved hvert sete går nok bra.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Slukke en brann i kontrollerte former er ikke vanskelig. Slokk en brann i motorrommet, f.eks... Det er ikke gjort i en håndvending med ett så lite apparat.Vidar wrote:Er mye penere de små ja.. Nesten så jeg vurderer å bytte ut, eller ha i tillegg..inglar wrote:Vil ha en sån liten en. Heller ha en under hvert sete eller noe i den duren. Hekte den fast på rollbar´en?
Er egentlig ikke så mye som skal til for å slukke en brann.. Er på sånn brannøvelse annen hvert år. Sist klarte jeg å slukke med bare ett kort trykk..
Vurderer å ta meg en tur jeg også..
Ett ved hvert sete går nok bra.
C a r t m a n
Medlemsnr: 544
Medlemsnr: 544
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Posts: 6792
- Joined: 30 Mar 2006, 02:00
- Location: Odda
- Status: Offline
Nope eg har sett det, de gav opp med store apparater, brannvesenet kom til slutt, der var problemet at bilen stod i nedoverbakke, så bensin slangene brandt opp, og med følge av at bensinen fortsatte å renne frem,.litt stiligt i grunn, låg ett sett ventiler oppe i blokka, mens toppen og stempla var vekke..cartman wrote:Slukke en brann i kontrollerte former er ikke vanskelig. Slokk en brann i motorrommet, f.eks... Det er ikke gjort i en håndvending med ett så lite apparat.Vidar wrote:Er mye penere de små ja.. Nesten så jeg vurderer å bytte ut, eller ha i tillegg..inglar wrote:Vil ha en sån liten en. Heller ha en under hvert sete eller noe i den duren. Hekte den fast på rollbar´en?
Er egentlig ikke så mye som skal til for å slukke en brann.. Er på sånn brannøvelse annen hvert år. Sist klarte jeg å slukke med bare ett kort trykk..
Vurderer å ta meg en tur jeg også..
Ett ved hvert sete går nok bra.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- midget77
- 6500 RPM
- Posts: 813
- Joined: 01 Sep 2004, 02:00
- Medlemsnummer: 517
- Location: Fredrikstad
- Contact:
- Status: Offline
[quote="cartman
Slukke en brann i kontrollerte former er ikke vanskelig. Slokk en brann i motorrommet, f.eks... Det er ikke gjort i en håndvending med ett så lite apparat.[/quote]
Apparatet jeg hadde til rådighet da det brant i beltevogna jeg kjørte i militæret var ikke stor. Jeg fikk slokket forgasserbrannen uten at mere galt skjedde. Rengjøringa etterpå var et helvete.
Slukke en brann i kontrollerte former er ikke vanskelig. Slokk en brann i motorrommet, f.eks... Det er ikke gjort i en håndvending med ett så lite apparat.[/quote]
Apparatet jeg hadde til rådighet da det brant i beltevogna jeg kjørte i militæret var ikke stor. Jeg fikk slokket forgasserbrannen uten at mere galt skjedde. Rengjøringa etterpå var et helvete.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
vil bare legge til at de små aparatene er fullstendig ubrukelige.. flammene vil ikke engang tenke på å gi seg, i beste fall kan man si at man kan bruke det mens en annen er i bagasjen å henter et større... (antagelig vil det lille være tomt før han kommer tilbake) De apparatene irriterer meg litt i og med at mange kjører rundt med de, å det eneste de gir er falsk trygghet.....
Rød 92-mx5 medl. nr. 478
Apparatet jeg hadde til rådighet da det brant i beltevogna jeg kjørte i militæret var ikke stor. Jeg fikk slokket forgasserbrannen uten at mere galt skjedde. Rengjøringa etterpå var et helvete.[/quote]midget77 wrote:[quote="cartman
Slukke en brann i kontrollerte former er ikke vanskelig. Slokk en brann i motorrommet, f.eks... Det er ikke gjort i en håndvending med ett så lite apparat.
Forgasserbrann i beltevognene er å betegne som kontrollert. Det er verre når bensinpumpa står å spyr ut bensin...
MEN, la oss ikke ødelegge denne salgstråden.
Ev diskutere det i en egen tråd under Ikke MX-5/Miata relatert
C a r t m a n
Medlemsnr: 544
Medlemsnr: 544