Plastdeksel under radiatoren!

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Duppsko
0 RPM
0 RPM
Posts: 32
Joined: 18 Sep 2003, 02:00
Status: Offline

Plastdeksel under radiatoren!

Post by Duppsko »

Hallo! Har i dag fått bytta den ene radiator-vifta mi, samt fjerna "babyteeth"'ene og montert en sånn "netting-grill"... Fikk da kikka litt opp under motoren min, og var vel ikke akkurat overbegeistra over det jeg så..

Jeg fikk fjerna det store plastdekselet under motoren uten problemer.. Men da jeg fikk av dette, så jeg at det var et mindre plastdeksel nærmere frontfangeren, som satt mer eller mindre _rett_ under radiatoren.. Til min store forbauselse hang dette dekselet bare og slang, uten å være festet med en ENESTE skrue!! Rykket litt i det, og vips så stod jeg med hele shiten i hånda... Det så ut som om den skulle festes med 4 skruer til selve frontfangeren, og 2 eller 4 andre skruer opp mot radiatoren ett eller annet sted...

Så kommer spørsmålet... I.o.m. at jeg i allefall trengte min. 6 skruer for å få festa denne (som jeg ikke hadde for hånden selvfølgelig..), så droppa jeg rett og slett å montere denne... Er det en big deal å kjøre rundt uten denne? Når man nå kikker inn i "munnen" på frontfangeren, så er det mulig å se ned i asfalten, det tror jeg ikke var mulig med dette dekselet montert... Sånn rent kosmetisk sett bryr jeg meg ikke noe om det, det er vel ingen som stikker huet inn i fangern min for å kikke uansett, men vil dette ha noen negativ effekt med tanke på kjøling/ventilasjon osv.??


Mvh. Daniel Hansen
Post Reply