Page 3 of 4

Posted: 28 Mar 2007, 20:21
by EspenAndre
ikke dumt å ta en telefon.. koster ikke såå mye ;)

da jeg gjorde det fikk jeg en litt annen følelse, og det gjør vel de også,
kan sammenligne det med å ringe til en butikk kontra å stille opp i butikken..
veldig upersonlig å sende mail :)

Posted: 29 Mar 2007, 00:04
by fatlaces
EspenSort92 wrote:ikke dumt å ta en telefon.. koster ikke såå mye ;)

da jeg gjorde det fikk jeg en litt annen følelse, og det gjør vel de også,
kan sammenligne det med å ringe til en butikk kontra å stille opp i butikken..
veldig upersonlig å sende mail :)
Er du ute etter å tjene penger, så svarer du på mail, handler om å være profesjonell. Penger er penger, personlig eller ei.

Har du ikke rutiner for håndtering av email, så ikke legg ut email adresse på siden din, enkelt og greit :)

Bedre med en glad kunde som måtte ringe fordi det var eneste måten, enn en irritert som venter på svar på email

Posted: 29 Mar 2007, 00:49
by Theodor
Jeg mener at dem burde være litt mer "på" når jeg sender en mail om at jeg skal bestille 5-7 low pro lykter.
Jeg hadde svart med en gang.

Posted: 29 Mar 2007, 09:12
by fatlaces
Theodor wrote:Jeg mener at dem burde være litt mer "på" når jeg sender en mail om at jeg skal bestille 5-7 low pro lykter.
Jeg hadde svart med en gang.
enig! ;)

Posted: 29 Mar 2007, 18:02
by Olern
Er prisen rett, ha muligens jeg også lyst til å bli med.

Posted: 01 Apr 2007, 21:25
by Rudolf
Theodor wrote:Jeg mener at dem burde være litt mer "på" når jeg sender en mail om at jeg skal bestille 5-7 low pro lykter.
Jeg hadde svart med en gang.
Fremdeles ingen svar ?

Posted: 02 Apr 2007, 15:39
by Theodor
Nei, dette kan ikke være mulig.
Dette er dårlig, kunne ha svart da.
Jeg må nesten bestille snart.

Posted: 02 Apr 2007, 16:52
by EspenAndre
fatlaces wrote: Er du ute etter å tjene penger, så svarer du på mail, handler om å være profesjonell. Penger er penger, personlig eller ei.

Har du ikke rutiner for håndtering av email, så ikke legg ut email adresse på siden din, enkelt og greit :)

Bedre med en glad kunde som måtte ringe fordi det var eneste måten, enn en irritert som venter på svar på email
helt enig i dette, men jeg har ikke sagt at det er godt nok..
om man vil handle der til den prisen, så ringer man gjerne for å høre,
om det er et så stort problem å handle der, så viser man det ved å handle andre steder, og send gjerne mail om det valget.. så kanskje de skjerper seg.. men helt klart, det er for dårlig ja

Posted: 09 Apr 2007, 23:46
by fatlaces
regner med at vi fortsatt ikke har hørt noe...?

kanskje vi skal prøve en annen butikk..

er det miatamania vi venter på svar fra ?

Posted: 10 Apr 2007, 01:15
by Theodor
Jepp, blir litt dumt, skal prøve å ringe dem.

Posted: 30 Apr 2007, 12:41
by TweetMX5
Hey, hvordan går det i denne saken?
Jeg skal også bestille low-pro lykter. Har dere kjøpt enda?

Posted: 30 Apr 2007, 21:51
by Theodor
De svare ikke på telefonen engang, jeg skal snakke med miataparts og høre med dem

Posted: 30 Apr 2007, 22:31
by EspenAndre
Theodor wrote:De svare ikke på telefonen engang, jeg skal snakke med miataparts og høre med dem
Når på døgnet har du ringt da?

jeg har forresten et par direkte-mailer til ansatte hos miatamania,
kan sende på PM om det er interressant...

utrolig kjipt at det ikke går bedre enn dette da...

Posted: 09 May 2007, 15:58
by okhandel
Lurte bare på om det var noe nytt her?
Har dere bestillt? Trakk meg tidligere, men er interessert igjen.

Posted: 16 May 2007, 15:23
by pajocab
Hva skjer med denne bestillingen?