Nytt kjennemerke til sommeren!!

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
HansBRG98
Status: Offline

Nytt kjennemerke til sommeren!!

Post by HansBRG98 »

Høh, så dere det nye kjennemerke som kommer til sommeren, 400,- må man ut med hvis man skal ha disse..dropper det jeg trur jeg..

http://www.vegvesen.no/SVVbilde/bilskil ... ognytt.gif

Ligner jo litt på kjennemerkene i EU...hehe
User avatar
TurboMx5
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 177
Joined: 08 Nov 2003, 01:00
Location: Rælingen
Status: Offline

Post by TurboMx5 »

Det er nesten like ille som å ha et stort "Norge-N" klistremerke bakpå. Noe av det styggeste som finnes av tilbehør til bil....
Bokstavene ser også snåle ut.
-Remi-

X-1992 Mx5 Turbo
2014 Toyota Auris Touring Sports Hybrid Executive
2004 Toyota Avensis st.v.
X-1992 Mx5 Turbo (2001-2004)
User avatar
Pacmania
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 459
Joined: 30 Dec 2003, 01:00
Location: Sandefjord
Status: Offline

Post by Pacmania »

jeg skal jobbe hardt med å få lite skilt foran.. men hvordan i huleste skal man få plass til alt det der på ett lite skilt??
Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
User avatar
Precious
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 426
Joined: 07 Dec 2003, 01:00
Location: Skien
Status: Offline

Post by Precious »

Jeg skal førstegangs registrere min straks, og håper selvfølgelig på lite skilt foran, men skal hvertfall ikke ha det nye.
User avatar
Vidar
Moderator
Moderator
Posts: 5500
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 249
Location: Drammen
Status: Offline

Re: Nytt kjennemerke til sommeren!!

Post by Vidar »

Jeg skal hverfall ikke betale for å få et nytt skilt som faktisk er større enn det jeg har.. Skiltet må da være minst mulig på en liten bil som miatan. Så jeg betalte med et smil da jeg fikk lite skilt både foran og bak :)
HansBRG98 wrote:Høh, så dere det nye kjennemerke som kommer til sommeren, 400,- må man ut med hvis man skal ha disse..dropper det jeg trur jeg..

http://www.vegvesen.no/SVVbilde/bilskil ... ognytt.gif

Ligner jo litt på kjennemerkene i EU...hehe
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
HansBRG98
Status: Offline

Post by HansBRG98 »

TurboMx5 wrote:Det er nesten like ille som å ha et stort "Norge-N" klistremerke bakpå. Noe av det styggeste som finnes av tilbehør til bil....
Bokstavene ser også snåle ut.
Enig at "Norge-N" klistremerke er fryktelig støgt, men jeg mener at det nye skiltet har samme dimensjoner som det gamle, ellers så ville det vært for dumt..eller må jeg kjøpe briller?
Post Reply