Ny MX5 i Bodø?

Forum for Nordnorge

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Slurfi
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 188
Joined: 30 May 2004, 02:00
Location: Bodø
Status: Offline

Ny MX5 i Bodø?

Post by Slurfi »

Var ute å kjørte en dag i uka og så plutselig noe veldig lavt som så veldig ut som en mx5 med hardtop, så jeg fulgte etter bilen til den stoppet. Dette var en veldig fin lilla NB med hardtop. Har ikke sett den tidligere, med mindre Vestbil (mazda) Bodø har solgt den de hadde inne. Er vel ikke noen som tilfeldigvis er her inne som har kjøpt den eller noe..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
User avatar
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1778
Joined: 22 Apr 2004, 02:00
Location: Hardanger
Contact:
Status: Offline

Post by Mazdafreaks »

Såg også en slik i odda i julen, men kan det vera den samme.. en utrolig fin mørk lilla farge med originale nb hjul... Husker ikkje skiltnr i farten, skrev det opp en plass....
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
User avatar
Slurfi
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 188
Joined: 30 May 2004, 02:00
Location: Bodø
Status: Offline

Post by Slurfi »

Nydelig farge ja. Mener å huske at denne bilen ikke hadde skinnseter, kjørte bare forbi i sakte fart da han parkerte så er ikke helt sikker, hadde ikke mx'en min akkurat da så jeg gidda ikke stoppe å prate med han. Vet at denne bilen finnes med kremfarget skinninteriør.. da er den helt kanon.
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Post Reply