Europark på sitt beste...

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

EspenAndre
Moderator
Moderator
Posts: 5120
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 114
Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
Contact:
Status: Offline

Re: Europark på sitt beste...

Post by EspenAndre »

Om det var meg du siktet til ang. bom ved innkjørselen, så skrev jeg at det ikke var i min mening...
og at den automaten gjerne skulle være i tillegg til de andre..

Jeg drev selv å glemte den lappen endel ganger når jeg gikk på det senteret i starten,
for jeg er ikke den som er så nysgjerrig på alt mulig av plakater og lapper som henger overalt.
Jeg går rett inn, gjør det jeg skal og rett ut igjen uten å få med meg noe særlig utover det..

I tillegg er det senteret jeg snakker om utenfor Bergen, i Knarvik i Lindås Kommune,
og som jeg skrev går det tydeligvis fint i parkeringshusene i Bergen og der har de BÅDE bom og automat der det kun er plass til 1 stk bil utenfor bom'en,
det er til og med gangvei/fortau mellom denne og kjørebanen utenfor.. Har vært slik så lenge jeg har kjørt bil... :)

Jeg er overbevist om at endel av dette er unødvendig, det er hele poenget, inni byn ok.. men ut mot "landet" er det bare latterlig
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Post Reply