Snurfen ute av garasjen. Ny sesong

Forum for Nordnorge

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Janko
500 RPM
500 RPM
Posts: 75
Joined: 09 Sep 2009, 16:33
Medlemsnummer: 814
Location: Bodø
Contact:
Status: Offline

Snurfen ute av garasjen. Ny sesong

Post by Janko »

Ja, så var dagen der og blå snurfen er ute av garasjen. Det ble en liten tur for å se om alt var som det skulle og det var det. Nå er det bare å få vasket og polert, så er alt kart til sommeren som man håper skal bringe mange dager med utslått hår og herlig vind.
Om det blir sommertreff på meg vet jeg ikke, det har med jobb og familie gjøre. Jeg har ikke så lett for å slippe fra, men vi får se hva som skjer fremover. Så nå håper jeg at vi kan treffes andre i saltenområdet som har startet seseongen. :)
--------------
MVH
Eirik
Isuzu D-Max Dobbel Cab 2008
Mazda Miata 1990 (Snurfen)
Yamahma Cygnusx 125CCm
User avatar
alexj
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 319
Joined: 07 Jul 2009, 02:20
Medlemsnummer: 856
Location: Lofoten
Contact:
Status: Offline

Re: Snurfen ute av garasjen. Ny sesong

Post by alexj »

Janko wrote:Ja, så var dagen der og blå snurfen er ute av garasjen. Det ble en liten tur for å se om alt var som det skulle og det var det. Nå er det bare å få vasket og polert, så er alt kart til sommeren som man håper skal bringe mange dager med utslått hår og herlig vind.
Om det blir sommertreff på meg vet jeg ikke, det har med jobb og familie gjøre. Jeg har ikke så lett for å slippe fra, men vi får se hva som skjer fremover. Så nå håper jeg at vi kan treffes andre i saltenområdet som har startet seseongen. :)
Husk at hvis du skulle vært med på sommerturen er det egentlig litt i seneste laget :wink:
Men hvis du skulle finne ut snarest at du får mulighet ta kontakt! Så skal jeg se hva jeg kan ordne av sovemulighet.
(}) 91 Miata 1,6 Automat http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 88#p166088
(}) 07 Mazda3 (vinterbil)
(}) 70 Mazda 1500 Luce
User avatar
Janko
500 RPM
500 RPM
Posts: 75
Joined: 09 Sep 2009, 16:33
Medlemsnummer: 814
Location: Bodø
Contact:
Status: Offline

Re: Snurfen ute av garasjen. Ny sesong

Post by Janko »

alexj wrote:
Janko wrote:Ja, så var dagen der og blå snurfen er ute av garasjen. Det ble en liten tur for å se om alt var som det skulle og det var det. Nå er det bare å få vasket og polert, så er alt kart til sommeren som man håper skal bringe mange dager med utslått hår og herlig vind.
Om det blir sommertreff på meg vet jeg ikke, det har med jobb og familie gjøre. Jeg har ikke så lett for å slippe fra, men vi får se hva som skjer fremover. Så nå håper jeg at vi kan treffes andre i saltenområdet som har startet seseongen. :)
Husk at hvis du skulle vært med på sommerturen er det egentlig litt i seneste laget :wink:
Men hvis du skulle finne ut snarest at du får mulighet ta kontakt! Så skal jeg se hva jeg kan ordne av sovemulighet.
Hei
Ja, takker for det. Men bare jeg kunnet komme meg avgårde hadde det ikke vært noen problem med plasser å sove. Har en del kjenninger i Svolvær fra den tiden jeg jobbet i Telenor. Det som er baugen for meg er å få noen til å ta vare på to av mine hunder,- det er ikke så enkelt - men det jobbes med saken. Jobben er ok - der har jeg alt fått fri,-
--------------
MVH
Eirik
Isuzu D-Max Dobbel Cab 2008
Mazda Miata 1990 (Snurfen)
Yamahma Cygnusx 125CCm
User avatar
alexj
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 319
Joined: 07 Jul 2009, 02:20
Medlemsnummer: 856
Location: Lofoten
Contact:
Status: Offline

Re: Snurfen ute av garasjen. Ny sesong

Post by alexj »

Da satser vi på at du får hundefri :D
(}) 91 Miata 1,6 Automat http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 88#p166088
(}) 07 Mazda3 (vinterbil)
(}) 70 Mazda 1500 Luce
Post Reply