Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
Moderator: Styremedlemmer
Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
"22. januar 2011 er det begravelse for den gamle banesløyfa på Rudskogen Motorsenter i Rakkestad.
Kom og kjør på den historiske sløyfa for aller siste gang"
http://www.rudskogen.no/component/cont ... kogen.html
Har nå nylig kjøpt meg en Rød Miata 1992 modell som jeg har lyst å prøve på Rudskogen 22. Januar.
Fler som blir med?
Fredrik.
Kom og kjør på den historiske sløyfa for aller siste gang"
http://www.rudskogen.no/component/cont ... kogen.html
Har nå nylig kjøpt meg en Rød Miata 1992 modell som jeg har lyst å prøve på Rudskogen 22. Januar.
Fler som blir med?
Fredrik.
~~ Rød Mazda Miata , 1992 Mod, 1.6L~ ~
zoom zoom
zoom zoom
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
Jeg blir nok med her. Håper og kjøre også om ikke det er bilcrosstendenser da. Skal uansett møte opp for å "feire" da jeg har hatt mye morro på den banen siden jeg kjørte der første gang i 2003. Håper på mye snø.
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
Er det flere som skal på Rudskogen lørdag ? Jeg skal få med meg de siste rundene før banen sprenges bort.
Håper på slikt føre:
Jeg tror uansett det blir morro og snakke piss i depot og å ta det som en forsmak til årets sesong.
Fin lørdagstur i gjennom fine landelig veier for de som liker slikt.
Håper på slikt føre:
Jeg tror uansett det blir morro og snakke piss i depot og å ta det som en forsmak til årets sesong.
Fin lørdagstur i gjennom fine landelig veier for de som liker slikt.
- DrHolm
- 7200 RPM
- Posts: 3045
- Joined: 13 Feb 2006, 01:00
- Medlemsnummer: 554
- Location: Lindeberg, Sørum
- Status: Offline
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
Har sabla lyst til å ta en tur! Men da blir det Zuki'n som blir piska..
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
er en viss sjans for å se meg i kebabracer der nede, om ikke annet for å juge litt i depot osv
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
Ser ut til at det er bar asfalt også så det er ikke bankers at jeg betaler 400,- for å slite ut et sett vinterdekk heller. Men jeg skal dit uansett.
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
Jeg kommer!
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
Program:
Velkommen til The Old Track Funeral. Det koster 400 kroner per bil å kjøre på banen. Vi oppfordrer til å betale med kort.
09.00 Portene til Rudskogen åpener.
09.30 Teknisk-kontroll og støymålinger starter. (100 Db i depoet er det gud tillatter)
10.00 Rudskogenklokkene ringer inn og menigheten samles til et siste farvell med den gamle traseen på Rudskogen Motorsenter.
10.30 Banekjøring med gategodkjente dekk.
11.00 Extremebiler med ispigg heat 1.
11.15 Banekjøring med gategodkjente dekk.
12.00 Pause
12.30 Extremebiler med ispigg heat 2.
12.45 Banekjøring med gategodkjente dekk.
14,00 Exremebiler med ispigg heat 3.
14.15 Banekjøring med gategodkjente dekk.
15,00 Den siste timene.
15,15 Extremebiler med ispigg heat 4.
15.30 Banekjøring med gategodkjente dekk.
16,00 The Last Man- vinner av konkurransen The Last man får fem runder alene på banen, og blir den siste offentlige personen som får kjøre på ”gamle" Rudskogen. Vinneren får et smykke som beviser at han eller henne er siste personen som kjørte på gamle Rudskogen. Personen får også omtale på Rudskogen.no, og andre effekter som beviser at man er ”The Last Man”.
17.00 Portene stenger
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
et sett vinterdekk koster nesten 9k, så skal absolutt IKKE kjøre dem på bar bane er det fint vinterføre kan jeg finne på å skli rundt der litt om man får plass på kjøringa.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
Da har jeg tatt farvel med Rudskogen as we know it og gleder meg til nye Rudskogen står ferdig i Juni en gang.
Jeg vil beskrive banen i dag som meget-dritt-glatt og køen av biler som meget-dritt-lang. Jeg var tidlig ute men rakk bare å kjøre 2 x 10 min før kl. 12 og parkerte for dagen. Aaalt for lite grep med piggfritt. Bilene stod jo nesten stille og når grusen var borte fra slakteren hopet det seg opp biler som med nød og neppe klarte å komme opp fra blankisen.
Morro læll. Jeg satte beste tid på 2.03
Jeg så to andre MX'er. En Brg/Mica 99 eid av en Trønder og en NA med hvite felger og litt senk og muligens Turbo. Traff også Turbolag med BMW vraket sitt.
Jeg vil beskrive banen i dag som meget-dritt-glatt og køen av biler som meget-dritt-lang. Jeg var tidlig ute men rakk bare å kjøre 2 x 10 min før kl. 12 og parkerte for dagen. Aaalt for lite grep med piggfritt. Bilene stod jo nesten stille og når grusen var borte fra slakteren hopet det seg opp biler som med nød og neppe klarte å komme opp fra blankisen.
Morro læll. Jeg satte beste tid på 2.03
Jeg så to andre MX'er. En Brg/Mica 99 eid av en Trønder og en NA med hvite felger og litt senk og muligens Turbo. Traff også Turbolag med BMW vraket sitt.
Re: Et siste farvel med ”gamle” Rudskogen
Vil beskrive føret som.. tja.. en drita full bambi på glattisen? Hvertfall de 3 første heatene jeg fikk.. Siste heat var betraktelig bedre, da jeg fikk kjøre rett etter de hadde sendt utpå et sett biler med ispigg Men som arildh sier, morro læll!
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson