Bilmesse i sandefjord i helgen!

Forum for Østlands saker

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Pacmania
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 459
Joined: 30 Dec 2003, 01:00
Location: Sandefjord
Status: Offline

Bilmesse i sandefjord i helgen!

Post by Pacmania »

Denne messen er helt gratis! Og den er verdt turen hvis man bor rundt her.. Mazda stilte veldig sterkt i år med hele 2 stk rx8.. ble litt vått der nede når jeg fikk satt meg inn i en slik jah :P Nissan stilte med sin 350z som også er en utrolig rå bil. Subaru hadde selvfølgelig en Impreza Sti stående.. med dekaler like som petter har på sin. Toyota hadde med sin mr2. Renualt hadde med en brukt spider. Pluss alle de andre "kjedelige" bilene.. Volvo hadde med en fin familie bil Volvo V70 R AWD
Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
User avatar
Vidar
Moderator
Moderator
Posts: 5500
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 249
Location: Drammen
Status: Offline

Re: Bilmesse i sandefjord i helgen!

Post by Vidar »

Alle biler med baksete er familiebiler..

Kan desverre ikke... Jobber i helga..
Pacmania wrote:Denne messen er helt gratis! Og den er verdt turen hvis man bor rundt her.. Mazda stilte veldig sterkt i år med hele 2 stk rx8.. ble litt vått der nede når jeg fikk satt meg inn i en slik jah :P Nissan stilte med sin 350z som også er en utrolig rå bil. Subaru hadde selvfølgelig en Impreza Sti stående.. med dekaler like som petter har på sin. Toyota hadde med sin mr2. Renualt hadde med en brukt spider. Pluss alle de andre "kjedelige" bilene.. Volvo hadde med en fin familie bil Volvo V70 R AWD
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Post Reply