Hele norges entusiaster i dvale?

Forum for Vestlands saker

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Dyret
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 196
Joined: 23 Sep 2003, 02:00
Location: Ulsteinvik
Contact:
Status: Offline

Hele norges entusiaster i dvale?

Post by Dyret »

Hvor blir alle bilentusiastene av når det blir høst/vinter? Greit nok at sommeren er den tiden da det er gøy med MX5 men bilen har pur og ren kjøreglede! Den bør ikke gjemmes bort i en garasje når vinteren kommer! Dersom man ikke er entusiast kan man godt sette den bort for vinteren. Men dersom man er det er det verken et ork eller mye arbeid å pusse og passe på bilen!

Derfor lurer jeg på er det noen ekte entusiaster her? Hadde det vært en idè å arrangere streetmeet eller MX5 treff i Ålesund/omegn i januar/februar?

Synest også at antall inlegg gikk drastisk ned her på forumet etter at høsten kom. Jeg for min del (som er mer eller mindre nybakt MX5 eier) skal bruke vinteren til diverse stereo/karosseri/effekt modifikasjoner. Men jeg setter ikke bilen på stall av den grunn! En uke på stall med modifikasjoner og neste uke på veien igjen for å prøve ut det nyeste.
Ha en meget god vinter!
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red

Medlemsnummer: 378
motorhead
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1280
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 201
Location: Jessheim
Status: Offline

Post by motorhead »

Enig i at fler burde kjøre Mx-5 om vinteren også, men man er heldigvis forskjellige :P
Her i gården kjøres det MX-5 året rundt, og jeg gleder meg til snøen legger seg på veiene! En så velbalansert bil er en fryd på vinter-føre!
Finn en rundkjøring, og la rompa henge.......!
User avatar
classicturbo
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 210
Joined: 19 Sep 2003, 02:00
Location: porsgrunn/telemark
Contact:
Status: Offline

Post by classicturbo »

har hatt min mx-5 i snart 3 år å har brukt bilen hele tiden , vasker bilen 3-4 ganger i uka pusser å gnikker hele tiden :D regner meg selv som meget ekte entusiast , reiser på rimelig mange treff +++
har nå parkert bilen for vinteren men er stadig vekk ute å starter opp å tar en liten tur men er jo ikke noe mindre entusiast fordi jeg ikke bruker bilen på vinteren lenger :roll: greit nok å bruke den når den er org på vinteren da mener jeg ikke senket feks.min bil er senket 40mm å har ekstra frontspoiler,fungerer jo da mere som en liten brøytebil nå om vintern nå :lol: cruiser heller rundt med min nyinkjøpte ikke så sprek :cry: suzuki 410 8) så da blir det jo ekstra gøy å hoppe over i mazdan te våren da :mrgreen:
Mvh oddbjørn
User avatar
glaibilenmin
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2204
Joined: 19 Nov 2003, 01:00
Medlemsnummer: 413
Location: Ålesund
Status: Offline

Post by glaibilenmin »

treff i januar februar høres bra ut!!!!
eg er med
User avatar
morten-99
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 202
Joined: 08 Nov 2003, 01:00
Location: oslo
Status: Offline

Post by morten-99 »

kunne vært artig det å ha treff på vinteren, og vise at vi ikke er gått i dvale
HF-mx5T
Status: Offline

Post by HF-mx5T »

jeg har gått i dvale :D
User avatar
A_hjelme
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 150
Joined: 30 Oct 2003, 01:00
Location: Tønsberg
Status: Offline

Post by A_hjelme »

kommer e.. Lage en liten "vinter film" med masse MX 5´er da? he he..
Arti å leike se på snøen.. Aldri en sving uten å logre litt med rompa.
HansBRG98
Status: Offline

Post by HansBRG98 »

Jeg bruker MX-5 året rundt, har gjort det i 2 sesonger, men det er viktig med "vårrengjøringa", mye dritt som skal vekk! :o
Post Reply