Raceland fjører med V-maxx dempar, godkjent?

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Raceland fjører med V-maxx dempar, godkjent?

Post by Sunnmøring »

Hei og go dag!

Eg er på leit etter nytt understell til mx5n. Per idag har eg raceland coilovers, og køyrer uten krengestag. Eine demparen blør, og eg tippar eg får 2-ar feil på eu til hausten. Derfor må eg ha noko nytt.

Eg kan ikkje få kjøpt ein enkel ny dempar av raceland. Eg har snakka med dei, og fått vete at raceland vart kjøpt opp i 2010, og samtidig gjorde dei forbedringar av sine produkt. Dette igjen gjer att dei "nye" coiloversa frå raceland ikkje er kompatible med mine gamle.

Eg har lyst på v-maxx sitt extreme kitt, pga justerbar demping, men eg kvir meg litt pga. den dårlige valutakursen (eg kvir meg igrunn uansett kva valutakursen er).

No i dag er raceland coilsa skreve inn i vognkortet, godkjent.

Er det mulig for meg å bruke v-maxx sine justerbare demparar, med raceland sine fjører\bumpstops, og samtidig fortsatt være "godkjent"?

Eg har allereie sendt mail til v-maxx og spurt om dei har muligheit til å selge meg 4 stk v-maxx demparar, uten fjørene. Men det er ikkje sikkert dei vil gjere dette.

Eg meinar å ha lest at det er fjørene som må være godkjent og ikkje demparane, og det er dette som får meg til å stille dette spørsmålet.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 6792
Joined: 30 Mar 2006, 02:00
Location: Odda
Status: Offline

Re: Raceland fjører med V-maxx dempar, godkjent?

Post by Miatapowers »

Er fjærer så er nummerert og godkjenning på, så eg ser ikke noe problem om det passer rett over uten noe fuks,,
Eg godkjente en bil med senkesett engang, og snakket med dem at eg også hadde dempere så var kortere og senket ytterligere 20mm men det brydde dem seg ikke om, så lenge fjærer var godkjent og satt godt i spora sine uten å løsne ved fullt utslag, er vel nesten kun det dem sjekker :)
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Raceland fjører med V-maxx dempar, godkjent?

Post by Sunnmøring »

Kjekt å høre kva det er dei ser etter! Trur ikkje eg får noko problem ved fult utslag, då eg har hjelpefjørene.

Eg huskar ikkje heilt, men eg trur det står spesifisert i vognkortet mitt kva høgde racelandsa var godkjent på, så at vegvesenet ikkje bryr seg om ekstra senk trur eg ikkje heilt på :P I alle fall ikkje i mitt tilfelle. Men då er det vel kansje heilt innafor å senke med for eksempel gule koni då? Så lenge den orginale fjøra er i bruk (og det der med fult utslag, etc).

Har ikkje fått noko svar frå v-maxx ang. kjøp av demparar desverre, så eg ser etter andre alternativ også. Forslag er velkomne!

Redigering: fekk svar
Yes, we do sell only the shockabsorbers.
Our dealers can order these from us, so the best thing you can do is to contact the dealer where you have bought the kit from.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
Post Reply