Mazda miata vs Mini cabrio

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 6792
Joined: 30 Mar 2006, 02:00
Location: Odda
Status: Offline

Re: Mazda miata vs Mini cabrio

Post by Miatapowers »

En mini cooper har nok desverre en dårlig motor, men for mitt vedkommende så spiller det liten rolle da eg liker bilen i seg selv,, men har merket meg allerede at den ikke har samme kvalitet som en mazda.. Måtte her om dagen fikse døropner på pasasjer siden, en waier så har strukket seg, noe alle forums mente at eg måtte bytte den ut, noe eg fikset med en liten stuss med bremserør eg la innpå strømpa.. sikkert midlertidligt.. også har eg fyllt på mer olje på denne eg eg har brukt på miataen siste året. men sjekket ikke bilen ved kjøp, så mulig forrige dama ikke har sjekket dem siste 20000 km, kjøres på 5-30 longlife. noe eg kommer til å gå vekk ifra, synest 30000km er litt vel langt å kjøre på samme oljen..
Så alt i alt så

Og når det gjelder atv så er faktisk jentungen satt forran meg, og ikke bakpå, 50ccm og en 110kg`s fører med 15kg`s jentunge, det sies seg selv at dette går ikke så veldig fort.. :D Men atv er solgt nå, for den var for populær, bestilt en ny som er i bedre stand..
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Post Reply