Som jeg kjenner til har ikke NAF noen forbindelse med myndighetene ut over PKK-seddelen de sender inn om du tar kontrollen hos dem.
At denne feilen "blir med" bilen må i så fall være i NAF sine systemer.
Dette er jo uansett gammelt nytt, da en bil som har like dimensjoner foran og bak i vognkortet aldri blir godkjent med noe annet. At dette "blir med" bilen er ikke noe å tenke på.
Om du blir stoppet med dette på bilen, og de biter seg merke i det, vil du få et krav om å fremvise bilen med lovlig dekkdimensjon. Om du får et forelegg i tillegg vet jeg ikke, da jeg ikke har vært borti en teknisk kontroll siden 80-tallet. (Bank i bordet)
EU-godkjenning med bilen. Hvor?
Moderators: Mike, Styremedlemmer
Re: EU-godkjenning med bilen. Hvor?
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- mojo-91
- 7200 RPM
- Posts: 1740
- Joined: 25 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 267
- Location: Oslo
- Status: Offline
Re: EU-godkjenning med bilen. Hvor?
Hvis du har en eller flere av disse tingene, så har du en Miata (usa-modell) :posthuman wrote:Jeg har en MX5 NA. Står ingenting om Miata i Kontrollseddelen så da går jeg jo ut ifra at det ikke er en Miata Aldri forstått helt forskjellen utenom at Miata er amerikansk versjon?!
Fikk målt avgass pkt 8.2 til 0,61. Dette var en smule for mye. CO er utenfor fabrikantens verdiområde på tomgang.
-airbag i rattet
-miles OG kilometer på speedometeret
-lys i refleksene som sitter på siden av støtfangerene
-liten skiltåpning bak (dvs. ikke plass til standard skilt)
Hvis bilen din ikke har noe av dette, så har du en mx-5 (europeisk-modell)
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35