Corvette ZR1 kjører 7.26 på ringen.
Moderator: Styremedlemmer
Corvette ZR1 kjører 7.26 på ringen.
Heftig. Litt mindre raffinert enn Nissan GT-R. BTG var langt under 7 min.
http://videos.streetfire.net/video/ZR1- ... a7c6c66464
http://videos.streetfire.net/video/ZR1- ... a7c6c66464
-
- 7200 RPM
- Posts: 1280
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 201
- Location: Jessheim
- Status: Offline
Hoho.. Om en måned er vi der også arildh
Ellers så jeg han hadde 262km/t i Fuchsröhre. Ca. 70km/t fortere enn meg. Tror ikke jeg skal prøve å overgå det gitt..
Gleder meg som en gris
Ellers så jeg han hadde 262km/t i Fuchsröhre. Ca. 70km/t fortere enn meg. Tror ikke jeg skal prøve å overgå det gitt..
Gleder meg som en gris
- 18 Audi A5 2.0 TFSI quattro
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
Her vises begge bilene samtidig. Det ser ut som om GT-R er mye mer letthåndterlig enn ZR1. Kanskje en bedre sjåfør. De som kjører skikkelig raskt kjører veldig jevnt og mykt. Ikke sånn rallykjøring som med Corvetten. Men fin lyd.
http://videos.streetfire.net/video/ZR1- ... 170827.htm
http://videos.streetfire.net/video/ZR1- ... 170827.htm
-
- 7200 RPM
- Posts: 1280
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 201
- Location: Jessheim
- Status: Offline
Noen minutter fortere enn en 10th ae.: http://www.motortrend.com/av/features/1 ... index.html
Litt annen utveksling, evt. et gir til, og et par bom-giringer mindre, så hadde det gått ennå kjappere.
Litt g-krefter i Fuchs Röhre
Litt annen utveksling, evt. et gir til, og et par bom-giringer mindre, så hadde det gått ennå kjappere.
Litt g-krefter i Fuchs Röhre
- 18 Audi A5 2.0 TFSI quattro
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
- DrHolm
- 7200 RPM
- Posts: 3045
- Joined: 13 Feb 2006, 01:00
- Medlemsnummer: 554
- Location: Lindeberg, Sørum
- Status: Offline
+ shift light.. hehemotorhead wrote:Noen minutter fortere enn en 10th ae.: http://www.motortrend.com/av/features/1 ... index.html
Litt annen utveksling, evt. et gir til, og et par bom-giringer mindre, så hadde det gått ennå kjappere.
Litt g-krefter i Fuchs Röhre
gromt!
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- DrHolm
- 7200 RPM
- Posts: 3045
- Joined: 13 Feb 2006, 01:00
- Medlemsnummer: 554
- Location: Lindeberg, Sørum
- Status: Offline
..men motiverende til å dra ditt igjen..HF-mx5T wrote:deprimerende at de er flere minutter raskere enn meg
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- Hauk
- 7200 RPM
- Posts: 3031
- Joined: 16 Apr 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 569
- Location: Nesodden
- Status: Offline
Ja, jeg satt og tenkte "Gir førr fan!", men det er slettes ikke sikkert at man hadde hentet noe på det (var jo bare snakk om 1-2 sek på sperra). Går tid bort i opp/ned-giring, og man endrer balansen i bilen. Har en mistanke om at han karen her vet hva han driver med.DrHolm wrote:+ shift light.. hehemotorhead wrote:Noen minutter fortere enn en 10th ae.: http://www.motortrend.com/av/features/1 ... index.html
Litt annen utveksling, evt. et gir til, og et par bom-giringer mindre, så hadde det gått ennå kjappere.
Litt g-krefter i Fuchs Röhre
gromt!
-
- 7200 RPM
- Posts: 1280
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 201
- Location: Jessheim
- Status: Offline
Han taper en del på å skifte gir også, så den tanken slo meg også. Men, på rettstrekket forbi Grüne hölle kunne han fint hatt et gir til. Tipper han kunne henta noen sekunder på å få litt høyere toppfart kontra å stange i sperra.Hauk wrote: Ja, jeg satt og tenkte "Gir førr fan!", men det er slettes ikke sikkert at man hadde hentet noe på det (var jo bare snakk om 1-2 sek på sperra). Går tid bort i opp/ned-giring, og man endrer balansen i bilen. Har en mistanke om at han karen her vet hva han driver med.
Meeen... De gutta har nok tenkt på det også..
- 18 Audi A5 2.0 TFSI quattro
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red