Jo takk bare bra.
Jammen lenge siden jeg har skrevet noe om min trofaste sliter og gode vinterbil Rudolf.
Han har det baaare bra.
Vi storkoser oss i snøen og Rudolf fungerer veldig bra på vinterføre.
Jeg bruker Rudolf hver dag i vinterhalvåret og han står parkert i snøhaugen utenfor der jeg bor (ingen garasje om vinteren)
Det er nå syv og et halvt år siden jeg monterte MP62 kompressor i bilen.
Makan til driftsikkerhet !
Det begynner å bli noen år siden jeg kunne fylle E85, så nå kjører jeg 95 oktan til daglig.
(På bane bruker jeg 98 oktan).
Dette fungerer bra og jeg har ingen tendenser til tenningsbank.
Rudolf er veldig potent å kjøre med.
Jeg er jo ganske godt vant med Chili, med alikevel .....
Til min store forskrekkelse ser jeg at jeg ikke har orientert om familie-økning
Sist sommer fant jeg denne karen i Edsløv i Sør-Sverige.
Dette er en Lancia Fulvia Sport.
Bilen er produsert av Zagato i Milano i 1970 og er delvis bygget i aluminium.
Den har en 1.6l V4 motor i aluminium og har forhjulstrekk.
Bilen blir nå klargjort i Sinsengarasjen før søknad om statsborgerskap hos det Statlige Vegvesen.
Bilen er kjempetøff (synes jeg) og er svært morsom å kjøre.
Den er sjelden. Min versjon er kun bygget i 600 eksemplarer.
960kg, 1.6l motor, 118Hk.
Lyder det kjent ?
Hvis du vil vite mer om bilen kan du lese her:
https://cuoresportivo.no/topic/34858-la ... zagato-16/
I dag har jeg skrevet om hvor enkelt det er å skifte håndbrekk-wire på Fulviaen.
Erik
(som ikke får lov til å legge inn flere biler i signaturen sin)