Trist syn :(

Har du sett en MX5/Miata langs veien og lurer på hvem det er ??

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Techtor
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 331
Joined: 08 Oct 2003, 02:00
Location: Bøler, Oslo
Contact:
Status: Offline

Trist syn :(

Post by Techtor »

Hadde nettopp vært i ski og fisket og nettopp sluppet av kompisen på siggerud da jeg ble møtt av et trist syn. På siden av veien lå det grus og litt bortenfor i motsatt kjørefelt med varselblinkerne på stod det en BRG NA med væske rennende utover asfalten. Parkerte kjerra og tok meg en prat med han som eide bilen. På en rett strekning hadde han lekt seg med litt rattbevegelser da det hadde sluppet helt. MX`en hadde fått skrent, gått over et lite felt med gress og truffet med fronten rett i en bergvegg. Skadene var omfattende og hadde nok blitt kondemnert, men det virket som eieren var med godt mot og fleipet og lo litt av det hele. Nå hadde han en veldig god grunn til å gjøre det han hadde hatt lyst til med bilen fortalte han. Han hadde vært innom forumet noen ganger men var ikke så veldig aktiv (så et lite mx5-miata klistremerke i ruta), men nå som bilen skulle bygges opp igjen lovte han å lage en tråd på Prosjekt-forumet. Så forhåpentligvis kommer det noen bilder der etterhvert. Jeg har et veldig dårlig mobilbilde, men får ikke overført dette til pc også vet jeg ikke helt om eieren har lyst til at noen andre legger det ut.
Medlemnr. 619      
`93 Sort Miata 
User avatar
TweetMX5
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 233
Joined: 24 Jul 2006, 02:00
Location: Oslo
Status: Offline

Post by TweetMX5 »

Det er jo bare å sende en mms til din e-post. ;)
1994 Mazda Mx5 1,8L British Racing Green.

Hardtop
16" OZ Racing
Angel Eyes
Mr-BRG
500 RPM
500 RPM
Posts: 75
Joined: 22 Oct 2005, 02:00
Location: Oslo
Status: Offline

Post by Mr-BRG »

Det var meg. Legg gjerne ut bilde. Har skaffet alt av deler. Så om ikke alt for lenge er karosseriet punktsveiset og klar til lakk. Så skal vurderer og lage en prosjekt tråd:-)[/img]
User avatar
cartman
Site Admin
Site Admin
Posts: 476
Joined: 14 Sep 2005, 02:00
Location: Sarpsborg
Status: Offline

Post by cartman »

Mr-BRG wrote:Har skaffet alt av deler.
Alt, og litt til... :wink:
C a r t m a n
Medlemsnr: 544
User avatar
Techtor
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 331
Joined: 08 Oct 2003, 02:00
Location: Bøler, Oslo
Contact:
Status: Offline

Post by Techtor »

Gammel tråd, men endelig fått mobilen tl å oveføre til pc..

Image
Medlemnr. 619      
`93 Sort Miata 
Post Reply