Det jeg lurte på var at hvis du kjøper turbokit som er tüv godkjent er dette da godt nok til å få bilen godkjent? du må vel oppgradere bremesene og dokumentere at drivverk holder eller tar jeg helt feil.??
og angående coilovers, noe som det virker umulig å få godkjent, kan du da stille høyden på disse mot den orginale høyden, går det ann, virker ikke så sannsynlig, men noen som vet.??
eu godkjenning med turbo.
Moderator: Styremedlemmer
- petter_husberg
- 0 RPM
- Posts: 30
- Joined: 29 Jan 2006, 01:00
- Location: Sandnes
- Status: Offline
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Så lenge du har papirer som viser at bilen din tilfredstiller Eu direktiv 91/441 EØF etter montering av turbokittet, så er det nok null problem å få registrert bilen..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive