Morrokjøring før brøyting....

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
HansBRG98
Status: Offline

Morrokjøring før brøyting....

Post by HansBRG98 »

Har vært ute å kjørt nå, sinnsykt morro. Helt alene på veia vettu, da er det bare å ratte :lol: , trening på drifte teknikkene mine :oops: , leke med gassen. Anbefales....hehe :mrgreen:

Bruk vett, ligg bredt..
User avatar
Precious
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 426
Joined: 07 Dec 2003, 01:00
Location: Skien
Status: Offline

Post by Precious »

Det går bare fra 180 til 360 grader for meg, eller bare en liten dask med rompa.
User avatar
Pacmania
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 459
Joined: 30 Dec 2003, 01:00
Location: Sandefjord
Status: Offline

Post by Pacmania »

er endel teknikk inne å går når man skal kjøre sidelengs.. her om dagen lå jeg bredt 70m eller no sånt rundt en 180 graders sving :D
Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
HansBRG98
Status: Offline

Post by HansBRG98 »

Hehe, øvelse gjør mester da :mrgreen: Hadde noen veeldige breie men ingen flaue stopp lissom..
User avatar
Robban
0 RPM
0 RPM
Posts: 2
Joined: 24 Sep 2003, 02:00
Location: Oslo
Status: Offline

Post by Robban »

MX-5 på vinterføre en en drøm. Selv om noen titter bestyrtet når man rolig kommer opp Kirkeveien på tvers i 2 felter, så ber bilen om moro på fint vinterføre. Men man bør nok øve seg litt andre steder en Oslo sentrum, før man leker seg for mye. Nå skal det legges til at dette var søndag morgen og tom gate.

Fordelen er jo at man slettes ikke trenger å råkjøre for å få fine sladder. Miata på vinterføre er en skikkelig guttedrøm :D Men pass på de rundt deg!

mvh,
Jan Robert
'97 BB
User avatar
mojo-91
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1740
Joined: 25 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 267
Location: Oslo
Status: Offline

Post by mojo-91 »

Det lurt å ha en liten spade i bilen !
Fort gjort å la understellet på bilen skrape ned i issvullene som omgir samtlige parkeringsplasser nå om dagen :(
HansBRG98
Status: Offline

Post by HansBRG98 »

Det bra at jeg ikke har senkesett da, hehe... :lol:
Post Reply