Grønn NA Tønsberg-Sem

Har du sett en MX5/Miata langs veien og lurer på hvem det er ??

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
BaktusBror
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 432
Joined: 01 Feb 2006, 01:00
Medlemsnummer: 534
Location: Tjøme
Contact:
Status: Offline

Grønn NA Tønsberg-Sem

Post by BaktusBror »

I går, Torsdag 28/4 hadde jeg hyggelig følge - en helt makan (nesten) SC-registrert BRG NA lå bak meg mellom Tønsberg og Sem. Høflig var han, både tuta og blinket...

Noen her?
User avatar
TraCkinG
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1119
Joined: 02 Apr 2006, 02:00
Medlemsnummer: 587
Location: Sandefjord
Contact:
Status: Offline

Post by TraCkinG »

Har du og en sånn grønn NA baktusbror?? lurer på om jeg traff deg til morgenen i dag... eller, jeg kjørte far sin bil da...! så vakke noe mx5 på meg!

men, iallfall, den som kjørte hadde taket nede, og et stort glis rundt munnen.. ca. 08.20! På sletta bortover ved jarsberg, mx mot e18!

Har også møtt på en rød MX5 med HARDTOPP (litt varmt for det nå kanskje:P) et par ganger på e18 like mellom innfartsveien til sandefjord, og obs! noen andre her inne
Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
User avatar
BaktusBror
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 432
Joined: 01 Feb 2006, 01:00
Medlemsnummer: 534
Location: Tjøme
Contact:
Status: Offline

Post by BaktusBror »

TraCkinG wrote:Har du og en sånn grønn NA baktusbror?? lurer på om jeg traff deg til morgenen i dag... eller, jeg kjørte far sin bil da...! så vakke noe mx5 på meg!

men, iallfall, den som kjørte hadde taket nede, og et stort glis rundt munnen.. ca. 08.20! På sletta bortover ved jarsberg, mx mot e18!

Har også møtt på en rød MX5 med HARDTOPP (litt varmt for det nå kanskje:P) et par ganger på e18 like mellom innfartsveien til sandefjord, og obs! noen andre her inne
Joda jeg har grønn NA, jeg kjører ofte E18 mellom Horten og Stokke, og jeg gliser når jeg har taket nede, men det var ikke meg denne dagen. Kanskje det var samme fyren som jeg etterlyste her?
Post Reply