Rød NA observert i tønsberg. Hvem eier denne?

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Pacmania
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 459
Joined: 30 Dec 2003, 01:00
Location: Sandefjord
Status: Offline

Rød NA observert i tønsberg. Hvem eier denne?

Post by Pacmania »

Møtte en rød NA ut fra tønsberg i kveld.. 20-21 tiden.. jeg hadde litt god fart ut av tunnellen så jeg rakk ikke å "vinke" med lysa. Noen her inne som eier den?
Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
User avatar
JohnBGoode
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 134
Joined: 20 Oct 2003, 02:00
Location: Sandefjord
Status: Offline

Post by JohnBGoode »

Det var ikke meg.........og hvis ingen har tjuvlånt tyttebæra var det heller ikke bilen min :-) Men vi sees nok i Sandefjord før eller siden. Det suser nok noen mx'er rundt i distriktet. Det er bl.a. en som jobber ved Tønsberg trafikkstasjon som har en.........han var svært behjelpelig ved min førstegangsregistrering til tross for at han strengt tatt ikke var "på jobb" for øyeblikket.. Parkbremsa funket dårlig på høyre bakhjul men nevnte herre kunne fortelle sin kollega at dette var nærmest en medfødt egenskap ved Mx'er og at det ikke var noe å henge seg opp i. :-) Dermed kunne jeg reise lykkelig hjem med skilt på bilen... Sånn skal det være.
91 Cl. Red, Lille Rosin Style............ :-(
94 Laguna Blue Metallic 1,8 :-)
User avatar
Pacmania
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 459
Joined: 30 Dec 2003, 01:00
Location: Sandefjord
Status: Offline

Post by Pacmania »

JohnBGoode wrote:Det var ikke meg.........og hvis ingen har tjuvlånt tyttebæra var det heller ikke bilen min :-) Men vi sees nok i Sandefjord før eller siden. Det suser nok noen mx'er rundt i distriktet. Det er bl.a. en som jobber ved Tønsberg trafikkstasjon som har en.........han var svært behjelpelig ved min førstegangsregistrering til tross for at han strengt tatt ikke var "på jobb" for øyeblikket.. Parkbremsa funket dårlig på høyre bakhjul men nevnte herre kunne fortelle sin kollega at dette var nærmest en medfødt egenskap ved Mx'er og at det ikke var noe å henge seg opp i. :-) Dermed kunne jeg reise lykkelig hjem med skilt på bilen... Sånn skal det være.
Jeg har sett din engang før.. men det var før jeg fikk min.. men vi ses nok :D du får vinke med lyktene :D
Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
User avatar
Magnus
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 306
Joined: 17 Sep 2003, 02:00
Location: Trondheim
Contact:
Status: Offline

Post by Magnus »

jeg var i både sandefjord og tønsberg i kveld, men min er grøøøønn... :P
2006 BMW Z4 Roadster 2.2l
x 1991 MX-5 "Limited Edition"
User avatar
Precious
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 426
Joined: 07 Dec 2003, 01:00
Location: Skien
Status: Offline

Post by Precious »

Så sant du ikke var innom Gårdsrommet mitt i Skien, så var det ikke meg heller.

Men kan etterlyse en 90-91 mx5 i classic red og med hardtop lakkert i samme og vinge, står ofte parkert rett utenfor Bang & Olufsen i Skien sentrum.
Post Reply