Dårlig plass i en MX-5????

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
JohnO
500 RPM
500 RPM
Posts: 58
Joined: 07 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Dårlig plass i en MX-5????

Post by JohnO »

Dama var litt skeptisk da vi hadde samla sammen alt vi skulle ha med oss hjem til jul, men som vanlig svarte jeg "ingen problem". Og problem ble det heller ikke, bortsett fra at pakkinga tok over en time..
Etter å ha fyllt bagasjerommet var det ikke plass til en avis der engang, og da tok jeg til å fylle plassen bak nakkestøttene. Utrolig hva som går inn der når man planlegger nøye! Men setene måtte jeg ta 5cm fram, ellers hadde det ikke gått, der måtte jeg legge alle myke pakkene hu hadde kjøpt til meg, sin bror og sin far (masse t-skjorter, boksere, sokker og slips).
Fikk plass til alt jeg hadde tenkt å ta med meg, første gang hu faktisk ikke hadde noe "dritt" å slenge om bilen (bortsett fra om hvordan jeg nå skulle få sett bakover..)
250kg tyngre enn vanlig gikk turen fra Fredrikstad til Telemark. Eneste problemet var Moss-Horten, den kanten fra brygga til båten likte ikke skvettlappene mine i plast, men det gikk. Forbikjøringene på E18 gikk heller ikke så raskt som vanlig...

Vel framme tok jeg disse 3 bildene som bevis, så de som sier at det er dårlig plass i en MX-5, gi dem en link til dette bildet!


Image
X-96BRG :(
User avatar
Precious
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 426
Joined: 07 Dec 2003, 01:00
Location: Skien
Status: Offline

Post by Precious »

hehe, kult :)
User avatar
KnutH
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 468
Joined: 09 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 163
Location: Trondheim
Status: Offline

Post by KnutH »

Stjerne i margen! :mrgreen:
Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler
2015 MX-5 Jet Black 1,5 Sport
User avatar
JohnBGoode
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 134
Joined: 20 Oct 2003, 02:00
Location: Sandefjord
Status: Offline

Post by JohnBGoode »

Dette var et strålenge initiativ... Dette MÅ rett og slett forelegges fruen.............hun savner nemlig vår Toyota HiClass sårt og sender tyttebæra misbilligende blikk...

:lol:
91 Cl. Red, Lille Rosin Style............ :-(
94 Laguna Blue Metallic 1,8 :-)
HansBRG98
Status: Offline

Post by HansBRG98 »

Dette er pluss i boka for min del, skal printe ut bilde å vise det til kjæresten, hu får seg et sjokk tenker jeg....
User avatar
knut
0 RPM
0 RPM
Posts: 32
Joined: 05 Jan 2004, 01:00
Medlemsnummer: 284
Location: Oslo
Status: Offline

:-)

Post by knut »

Dette var rett og slett vakkert :-)
Post Reply