Navigasjon med fotoboks varsler. stort utvalg

Kun firma kan lage nye tråder her, og det skal kun være MX-5 relatert!

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
tstuning
500 RPM
500 RPM
Posts: 55
Joined: 30 Jan 2005, 01:00
Location: Skedsmo
Contact:
Status: Offline

Navigasjon med fotoboks varsler. stort utvalg

Post by tstuning »

Vi har endelig klart å legge ut navigasjon i vår nettbutikk, og fått inn et parti Tomtom navigasjoner med ferdig installert fotoboks varsling.
Image
Pris fra 3690,- med fotoboks varsler
http://www.tstuning.com/shop/index.php?cPath=3_176
User avatar
steffen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1220
Joined: 23 Nov 2004, 01:00
Location: Kristiansand
Status: Offline

Post by steffen »

Akkurat samme koster 3 499,- på Elkjøp.
User avatar
Fatboy
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 366
Joined: 10 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 764
Location: Slemmestad
Status: Offline

Post by Fatboy »

Det er veldig vanskelig for småfirmaer å slå giganter som Elkjøp når det kommer til elektronikk. Marginene er for små og det som i utgangspunktet er et tilbud med lav fortjenestemargin fra tstuning blir rett og slett for dårlig.

Elkjøp kjøper billigere inn og selger som oftest billigere ut.

Men prøv å gå dit for å spørre om seter til bilen din....

Uansett, vær bevisst og shop rundt på nettet hos de store nettfirmaene. Komplett, mpx, elektrokjedene osv... Så får heller tstuning konsentrere seg om det de bør være gode på.

Gps er nå ille kjekt da! Kjøpte nettopp en tom-tom 700 og la inn fotoboksvarsling. Fungerer meget bra og er enkel i bruk.
User avatar
friskus
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 386
Joined: 21 Jul 2005, 02:00
Location: Tr.heim/Tønsberg
Status: Offline

Post by friskus »

Elkjøp selger også varer med tap. Dette er produkter for å trekke kunder til butikken. Men så er kundeservice som regel et kapittel for seg selv hos elkjøp. Hadde heller lakt i 200 kr å kjøpt det ett annet sted, som her hos tstuning.
Tips om slanking, fitness og kosthold.
Besøk www.slankmeg.com
User avatar
tstuning
500 RPM
500 RPM
Posts: 55
Joined: 30 Jan 2005, 01:00
Location: Skedsmo
Contact:
Status: Offline

Post by tstuning »

friskus wrote:Elkjøp selger også varer med tap. Dette er produkter for å trekke kunder til butikken. Men så er kundeservice som regel et kapittel for seg selv hos elkjøp. Hadde heller lakt i 200 kr å kjøpt det ett annet sted, som her hos tstuning.
takk :).


På vår modell følger det med ferdig innstallert fotoboks varsler, på Elkjøp må du installere dette selv. Som tidligere Elkjøp ansatt, så vet jeg at kompetansen på alle produkter ikke er så veldig høy.

Hos oss får du tilgang til et forum som drives av vår sammarbeids partner med mulighet til å laste ned nye mye spennende til din tomtom.
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Post by biXen »

Flotte greier dette, men ca. 1 måned for sent :(
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
Fatboy
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 366
Joined: 10 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 764
Location: Slemmestad
Status: Offline

Post by Fatboy »

Først av alt: All ære til tstuning som velger å informere om relevante tilbud.

For ordens skyld gjentar jeg at det vil være en tøff match å matche tilbudene til større kjeder / faghandlere når det gjelder elektronikk.

Tom-Tom Go 700 på tstuning's webside: 6590,-
Samme vare som web-kjøp hos elkjøp: 5184,-

Databasen med fotobokser og mere til ligger gratis tilgjengelig hos

http://www.tomtom.no

Installasjon er svært enkel og kan gjøre av hvem som helst som har en datamaskin.

Rart med det, men jeg ville nok heller ha spart 1400,- og heller brukt noen minutter på å installere fotoboksene selv.

Igjen, jeg mener ikke å slakte tstunings annonsering av varer, men akkurat på denne typen elektronikk tror jeg det er vanskelig å kjøre med konkurransedyktige priser.
User avatar
PKD
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 388
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Location: Ulsteinvik
Status: Offline

Post by PKD »

Hjelper lite at gps'en er billigere når de ikke har den :lol:

Edit: Gjelder TomTom One på Elkjøp altså...
Last edited by PKD on 28 Mar 2006, 22:43, edited 3 times in total.
Medlem 208
'91 MX-5 Special Edition
'02 Renault Kangoo 1,4i aka Postbilen fra Stange
'04 Volvo V40 2,0T Limited Sport Edition

Racing a Hyundai is like the special olympics... even if you win you`re still retarded.
User avatar
friskus
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 386
Joined: 21 Jul 2005, 02:00
Location: Tr.heim/Tønsberg
Status: Offline

Post by friskus »

Fatboy wrote:Først av alt: All ære til tstuning som velger å informere om relevante tilbud.

For ordens skyld gjentar jeg at det vil være en tøff match å matche tilbudene til større kjeder / faghandlere når det gjelder elektronikk.

Tom-Tom Go 700 på tstuning's webside: 6590,-
Samme vare som web-kjøp hos elkjøp: 5184,-

Databasen med fotobokser og mere til ligger gratis tilgjengelig hos

http://www.tomtom.no

Installasjon er svært enkel og kan gjøre av hvem som helst som har en datamaskin.

Rart med det, men jeg ville nok heller ha spart 1400,- og heller brukt noen minutter på å installere fotoboksene selv.

Igjen, jeg mener ikke å slakte tstunings annonsering av varer, men akkurat på denne typen elektronikk tror jeg det er vanskelig å kjøre med konkurransedyktige priser.
Jeg for min del synes ikke dette du skriver hører hjemme i en salgstråd. Å ødlegge salget for noen synes jeg ikke er så hyggelig. Hater selv at folk poster hvor ting er billigere osv i mine salgstråder. Vet ikke hvordan det er med deg, kanskje du liker å få spolert dine salg.
Tips om slanking, fitness og kosthold.
Besøk www.slankmeg.com
User avatar
steffen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1220
Joined: 23 Nov 2004, 01:00
Location: Kristiansand
Status: Offline

Post by steffen »

Nå skal jeg ikke ødelegge topicen din helt, men Elkjøp har 30 dagers full returrett. Har du også det Tstuning?
User avatar
Fatboy
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 366
Joined: 10 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 764
Location: Slemmestad
Status: Offline

Post by Fatboy »

Jeg må vel egentlig si at jeg skiller mellom firma og privatpersoner. En privatperson selger som regel bare en stk gjenstand og er ferdig med det.

Et firma derimot lever av nettopp salg og prøver selvfølgelig å få en god pris for sine varer.

Så i mine øyne informerer jeg om at eventuelle kjøpere bør gjøre hjemmeleksen sin før de benytter seg av dette tilbudet.

Hadde det vært du som skulle ha solgt bilen din, hadde jeg aldri kommet med en negativ kommentar med mindre du prøvde deg på en bevisst svindel av et eller annet slag.

Men et firma som ikke kommer med et godt tilbud? Hvorfor ikke informere om at det finnes bedre kjøp å gjøre? Er det egentlig feil av meg å gjøre det?

Kanskje burde firmaene ha en egen markedsplass?

Uansett, jeg bryr meg ikke særlig mye om dette tilbudet og kommer på ingen måte til å si noe mer om tilbudet, hverken her eller på andre forum hvor jeg vil tro at det også kan være postet.

Beklager om jeg har fått noen småsur.
User avatar
tstuning
500 RPM
500 RPM
Posts: 55
Joined: 30 Jan 2005, 01:00
Location: Skedsmo
Contact:
Status: Offline

Post by tstuning »

steffen wrote:Nå skal jeg ikke ødelegge topicen din helt, men Elkjøp har 30 dagers full returrett. Har du også det Tstuning?
Vi har dessverre ikke retur rett da det ikke er lett å selge styling som er lakkert, eller motor deler som er brukt. 8)
User avatar
Vidar
Moderator
Moderator
Posts: 5500
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 249
Location: Drammen
Status: Offline

Post by Vidar »

tstuning wrote:
steffen wrote:Nå skal jeg ikke ødelegge topicen din helt, men Elkjøp har 30 dagers full returrett. Har du også det Tstuning?
Vi har dessverre ikke retur rett da det ikke er lett å selge styling som er lakkert, eller motor deler som er brukt. 8)
Det er 14 dagers returrett på all webkjøp i norge iht norsk kjøpslov.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
User avatar
tstuning
500 RPM
500 RPM
Posts: 55
Joined: 30 Jan 2005, 01:00
Location: Skedsmo
Contact:
Status: Offline

Post by tstuning »

Det er korrekt, så lenge ikke produktet er tatt i bruk,,, (lakkert osv,,,)
User avatar
Jonaldo
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 319
Joined: 20 Jan 2005, 01:00
Location: Drammen
Contact:
Status: Offline

Post by Jonaldo »

Slutt nå å ødelegg salgstråder da.......

Kan ikke heller de som velger Elkjøp rusle dit og kjøpe en i stillhet?

TS har et bra produkt til en grei pris og uansett hvor og hva man handler finner man samme produkt til lavere pris et annet sted. Slår aldri feil :D
X 94 MX5 1,8
Post Reply