Slakk parkbrems..

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Slurfi
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 188
Joined: 30 May 2004, 02:00
Location: Bodø
Status: Offline

Slakk parkbrems..

Post by Slurfi »

Var nylig på EU-kontroll og var egentlig litt redd pga mange ting, Jackson Racing SS High Flow Catalyst som jeg mener å huske ikke er CARB approved pluss Borla dual tip exhaust.. men ble målt godt innenfor det lovlige. Så var det blinklysene mine fremme i snuten da, disse er på min bil flyttet ned i refleksene framme.. ikke helt bra trodde jeg, men ingen anmerkninger der heller.

Så var det vaieren til det elektriske vinduet på førersiden som røyk dagen før EU kontrollen.. måtta bruke ståltråd for å holde vinduet midlertidig på plass.. ikke mulig å åpne det. Ingen anmerkning. Såklart heller ingenting om mitt lille skilt forran, heldigvis :D

Men håndbrekket var tydeligvis ikke stramt nok.. fikk en 2-er feil på dette, regner med det ikke er store operasjonen å stramme det litt opp slik at jeg kan få godkjent min lille? Noen som vet hvordan man enklest mulig gjør dette så hadde jeg vært takknemmlig..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
User avatar
glaibilenmin
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2204
Joined: 19 Nov 2003, 01:00
Medlemsnummer: 413
Location: Ålesund
Status: Offline

Post by glaibilenmin »

der ligger en stramme skru under plast dekselet på selve handbrekks armen...
Bare å åpne der så ser du den
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers

Prosjekt 96 brg 1,8 mx5

90'Classic red. R.I.P

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
User avatar
Dyret
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 196
Joined: 23 Sep 2003, 02:00
Location: Ulsteinvik
Contact:
Status: Offline

Post by Dyret »

Den skruen under plasdekselet er til forstramming på wirene og ikke til justering. Justering skal alltid gjøres bak på calipterne. Mange som har skadet mekanismen i calipterne på grunn av for stor kraft etter justering inne i bilen
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red

Medlemsnummer: 378
User avatar
glaibilenmin
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2204
Joined: 19 Nov 2003, 01:00
Medlemsnummer: 413
Location: Ålesund
Status: Offline

Post by glaibilenmin »

My bad leste slark ikke slakk eg...
Ja ligger jo justerings skruer bak noen dekkbolter på kaliperne ja...
Samme plassen du skrur tilbake stempelet når du bytter klosser
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers

Prosjekt 96 brg 1,8 mx5

90'Classic red. R.I.P

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Post Reply