Lakkering

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1778
Joined: 22 Apr 2004, 02:00
Location: Hardanger
Contact:
Status: Offline

Lakkering

Post by Mazdafreaks »

Hei er det noen her på forumet som jobber som lakkerer eller kjenner noen som kan lakkere bilen min til en grei pris. begynner å få endel steinsprut på fronten panser,skjermer, og slike kjekke riper på døren etter folk ikkje tenker når de parkerer og slenger opp døren.. Er ute etter sponsorer også for de som vil profilere seg litt, Er ute etter å bytte farge også, kom gjerne med forslag til farge.. Vi kjører jo små biler så de er nok kjappe å lakke om, man slepper jo å lakke taket, :lol:
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
User avatar
steffen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1220
Joined: 23 Nov 2004, 01:00
Location: Kristiansand
Status: Offline

Post by steffen »

Lakk den smurfeblå, så kanskje FRP vil sponse deg :P
User avatar
HansT
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1316
Joined: 17 Sep 2003, 02:00
Location: Stavanger
Status: Offline

Re: Lakkering

Post by HansT »

Mazdafreaks wrote:Er ute etter å bytte farge også
Begriper ikke at du vil gå gjennom hele opplegget med å bytte farge. Og svart er jo en "tøff" farge det vel? Hvis du er på jakt etter billig omlakkering så er ihvertfall ikke det veien å gå. Skal du bytte farge bør jo motorrom, bagasjerom og inni dørene ihvertfall også omlakkeres til den nye fargen hvis det ikke skal se helt tullete ut, og det krever mye mer arbeid enn bare en omlakkering til samme farge på ytre deler.
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
User avatar
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1778
Joined: 22 Apr 2004, 02:00
Location: Hardanger
Contact:
Status: Offline

Post by Mazdafreaks »