Til etter tank

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Dalton
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 456
Joined: 05 Dec 2003, 01:00
Location: Hammerfest/Hasvik (sørøya)
Contact:
Status: Offline

Til etter tank

Post by Dalton »

Sitter på jobben nå, og så nettopp ett ganske intresant syn.

Det var en jente som skulle på biltur sammen med noen venniner.
Det er jo i og for seg ikke noe spesielt med dette, men så har det nå seg engang slik at jenter har en tendens til å pakke litt mere enn det gutter gjør når de skal ut å reise.

Bilen de kom kjørende med var en mazda 121, og de var 5 jenter som skulle på tur sammen. (se det for dere...)


Image


De forsøkte å åpne bagasje rommet, men der var det overfylt allerede... (det er nå ikke stort i utganspunket heller da)
hva gjør men da, jo en setter de tre jentene som skal inn i bak settet inn i bilen, og så ta sjoføren og passasjeren som sitter forran å legger inn to bagger opp på de som sitter bak i bilen :lol: så smiler de og ler slik som jenter på tur kan gjøre, for dette er jo ganske komisk, sånn egentlig i alle fall.... Hvordan forholdet mellom dem var resten av turen skal jeg ikke ut tale meg om, da jeg (heldigvis) ikke var i denne bilen.
1992 Mazda Mx5.
1997 Ski-Doo Mach 1.
2006 Ski-Doo GTX 600 sdi
2009 Mazda 5
2004 Kia Carnival
2016 Citroën C4 grand Picasso
2008 Citroën C4 grand Picasso
2014 Lynx Boondocker 3700 800.
2012 Ski-Doo GTX 1200 se.
2004 Polaris RMK vertical edge 500
User avatar
glaibilenmin
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2204
Joined: 19 Nov 2003, 01:00
Medlemsnummer: 413
Location: Ålesund
Status: Offline

Post by glaibilenmin »

håpe for demmers skyld at dei ikke skulle langt!
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers

Prosjekt 96 brg 1,8 mx5

90'Classic red. R.I.P

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
User avatar
Slurfi
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 188
Joined: 30 May 2004, 02:00
Location: Bodø
Status: Offline

Post by Slurfi »

Heheh eks-dama mi har en mazda 121.. har nå kjørt en slik en ganske mye.. ikke akkurat verdens sprekeste bil og kan ihvertfall ikke tenke meg kjøre noe særlig langt med den.. og 5 stykker med bagasje.. huhei hvor det kommer til å gå..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Post Reply