Stivare karosseri - mindre vibrasjonar

Gjør det selv tråder og guider som er ferdige.

Moderator: Styremedlemmer

Svar
Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 258
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Stivare karosseri - mindre vibrasjonar

Legg inn av Sunnmøring »

Bilde Bilde Bilde

Denne lille gummi klossen har to funksjonar.
1 - stoppe døra når du smell den igjen - sidevegs er denne klossen relativt mjuk
2 - stive av karosseriet under køyring - Stivheita kjem av den interne "U" braketten som gummien er støypt rundt.
bilde nr.3 kan du sjå den interne braketten i botnen av klossen.

Det som er problemet når det er snakk om bilar som er over 20år gamle, er at dei blir slitt. Du kan sjå både på første bilde og siste bilde at braketten på døra har slitt eit merke på toppen av klossen. Allereie frå fabrikk har desse gummi klossane litt slark, så med nokre ti-års slitasje blir det sjølvsagt meir.

Dette kan du fikse enkelt og gratis.

Alternativt får du kjøpt ferdige produkt:
1. Garagestar - http://garagestar.com/blog/?product=gar ... r-bushings - med god kritikk på revlimiter - http://revlimiter.net/blog/2015/07/gara ... ng-review/
2. Ken Auto Door Bushings - http://rev9autosport.com/ken-auto-door- ... to-bushing

Kvifor bør du gjere dette?
1 - du blir kvitt ein del stygge vibrasjonar under køyring - spegelen min, for eksempel, vibrera ikkje lenger under køyring, og diverse ande klirre og gnikselydar i interiøret er vekke.
2 - karosseriet blir stivare - dette merkast faktisk ganske godt.
3 - Du får ein solid, deilig lyd av døra når du let ho att.

Kva treng du?
1 - 10mm pipe (alternativt stjerneskrujern, om du har gorillastyrke)
2 - rørtong, eventuelt anna solid tong


Korleis?
1 - demonter klossen

2 - Bend ut braketten i klossen, som vist på bilde nr.2
Du kan også bende ut braketten når den er montert, men du bør demontere for å sjekke om den set godt i motstykket på døra

3 - Sjekk at klossen passar i motsykket på døra.
bilde nr.3 kan du sjå korleis motstykket passar rundt gummiklossen - legg merke til at gummiklossen ikkje set heilt i botnen av motstykket
Eg har velgt å justere min stramt, og påføre litt seig smørning for å få døra til å gå fint att.

4 - monter i døropninga, men ikkje stram skruane

5 - opne og lukk døra eit par gongar, slik at klossen plasserar seg i rett høgde

6 - Stram til skruane

7 - repiter på andre sida

8 - ta deg ein køyretur og kjenn forskjellen
Sist redigert av Sunnmøring den 27 jul 2015, 00:01, redigert 1 gang totalt.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
torbra
1000 RPM
1000 RPM
Innlegg: 196
Registrert: 03 feb 2014, 17:23
Medlemsnummer: 1122
Sted: Valdres
Status: Offline

Re: Stivare karosseri - mindre vibrasjonar

Legg inn av torbra »

Dette såg interessant ut! Men ser litt dårleg koss du gjer det når du bender ut braketten. Du lager den litt videre? Eller flatere?
Sist redigert av torbra den 25 jul 2015, 21:00, redigert 1 gang totalt.
-91 BRG-SE, Schneller Heinz

Brukeravatar
Trym N1290
7200 RPM
7200 RPM
Innlegg: 1722
Registrert: 02 nov 2010, 23:22
Medlemsnummer: 888
Sted: Drammen
Status: Offline

Re: Stivare karosseri - mindre vibrasjonar

Legg inn av Trym N1290 »

orginal klossen er stiv i kortendene, han tar rett og slett og klemmer sammen kortenden så den buler litt mer. da vill klossen bli lenger i lengderetning.
1991 Mazda Miata
2003 Volvo xc70 d5
2014 Subaru Outback 2.5i

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 258
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Stivare karosseri - mindre vibrasjonar

Legg inn av Sunnmøring »

Korrekt, som Trym skriv. Eg ser at intruksjonen kan virke litt uklar, så eg skal legge opp ein illustrasjon eller noko so det blir litt enklare å sjå korleis ein skal bende ut klossane. :)
ellers har diskusjonen om desse produkta rast på miata.net -
NC - http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=582330
NA - http://forum.miata.net/vb/showthread.ph ... 270&page=2
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Svar