Sunnmørsk NA

Her kan du lage prosjekttråd som også kan nås av personer som ikke er forummedlemmer. Ønsker du din tråd flyttet hit, gi beskjed til moderator!

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Skal ordne nye nøklar til bilen! 300kr sku låsesmeden ha for å fikse to stykk, laga utifrå låsekode - sidan min orginale er alt for slitt for å kopiere. Det var like før eg laga ein tråd om kor eg kunne finne låsekoden, men det viser seg at nokon har allereie gjort dette før meg - http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=3766 - og koden står på låsen på høgre dør. Så no blir det nye nøklar .... så snart som eg gidd å skru opp eine døra :P

What key to choose. Orginal? Custom made?
Skal søke litt rundt - ser ut som blanke nøkla til rx-7 og diverse anna mazda skal passe også.

Image Image

Image
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
helly
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 420
Joined: 24 Aug 2013, 00:15
Location: Ålesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by helly »

Nice! Skrujernet var jo vittig! :D
1990 1.6
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Kratoxy wrote:Flotte deler! Randall skal visstnok være bra, vurderte å mekke til noe hjemmelaga greier i samme duren :)

Donere det skada, fæle rattet til AutoMiata? ;)
Heimelaga randall ja! Såg nokon som hadde laga eit ganske bra eit av nokon BMW delar her på forumet - men huskar ikkje kven sin tråd det var i :P

Rattet må eg returnere - sjølv om det ikkje skal sendast tilbake til produsenten (pga fraktkostnad). Eventuelt kunne eg få kjøpe det for 350kr under ordinær pris. Bra deal? :P Om eg ikkje får ein GOD rabatt går det nok i retur. Eg skal fint spør om ein bedre pris i morgon :)
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Image Image Image

1. Fiksing av bulk! Svigers er ein netthandel mann, og har då kjøpt seg et fantastisk verktøy til å drage ut småbulkar. Fungerar ved å lime fast dingsen i bulken, for så å sette på ei slags tvinge til å drage ut. Limen var god nok til å rive av litt av lakken, men for dårlig til å trekke ut bulken 100%. Terningkast 0 aka fuck this shit.

2. Fekk endelig ut fingeren og demonterte for å finne låsekoden - prøvde først å stikke inn kamera for sjå koden, det fungerar ikkje, sylinderen må ut av handtaket, som vist på bilde. Fekk i samme oprerasjon limt på bitumen inne i døra, samt smurt vaieren på vindusheisa. Den orginale plast fuktsperra måtte bøte med livet - alle hol har no vorte tetta med 2mm bitumen - dette blir då eit lite helvete neste gong eg skal inn i døra, men til tross for det er det fin lyddemping, (som ikkje gir meining med med det eksosanlegget eg har no) + bedre lyd frå høgtalarane.

3. Har også fjærna eine lenka på stabstaget bake, dette ga kvassare styring, eller meir overstyrt som det heiter på fint?. Fann eit fint rekneark som fat cat motorsports hadde laga, plotta inn fjørene mine, og fjerning av bakre stabstag skulde virke positivt, samt gjere bilen litt meir comfy.

- Dei som ikkje er blind kan også sjå at Raceland coilovers er ikkje noko du monterar om du skal ha noko som varer. Gule koni er på ønskelista mi etter å ha prøvd helly sin bil!
- Vurderar også å droppe 20mm spacerane eg køyrer med no (effektiv et er -16mm). Etter at helly prøvekjørte bilen min og bemerka at styringa var tyngre har eg irritert meg meir og meir over dette. Dette er på tross av at eg køyrer med smalare dekk enn han. På den andre sia likar eg ikkje jaguar looken :roll:

Image

Dekkdimensjonen min er 185/50 på 16" felg, i største laget egentlig, og dette kombinert med senk har resultert i moderat subbing. Løyste dette med å rulle opp leppa på hjulbuen. Lakken sprakk, så her vart det rep med spray. fekk desverre kun tid til høgre side...

Dagens flashback:

Image
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
helly
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 420
Joined: 24 Aug 2013, 00:15
Location: Ålesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by helly »

Haha! Kjekt at du irriterer deg over ting jeg har påpekt. Gjør akkurat det samme selv med tingene du påpekte med min bil. Ganske lurt å bytte biler, så finner vi ut hva vi liker / ikke liker med hverandres biler.

1. ... Kjipt!

2. Hadde ikke skadet med enda en nøkkel. Så dette må jeg nok gjøre selv.
2mm bitumen ?? Hva med plast!? Racecar broh!

3. Har du lenke til det regnearket?

4. Kødder du? Hvor lenge har du hatt de demperne?
Veldig fornøyd med mine, de har stått på bilen i mange år før jeg kjøpte den.
Kun når jeg krysser gågaten på vei hjem at jeg savner en litt mjukere oppsett.
Jeg kjører med 205/40/16. Mine hjulbuer er valset. Lakken sprakk sikkert når det ble gjort, for nå er det rust der. Så lurt å lakke andre siden også!
Tror jeg får for noe mindre neste gang. Fine felger og dekkene sitter som støpt. Men det var artigere med mindre hjul. Lettere å leke seg i lav fart ;)
1990 1.6
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Nye nøklar har eg no fått ordna! Samme type som den orginale, men meir jalla og billig kvalitet. Oh well, har i det minste nøklar som fungerar i låsane. Der kjennest ut som der framleis er ein del slark, og låsesmeden meinte at dette var sjølve låsane som var slitt, diverre.

Superhendigt rekneark finn du her: http://www.fatcatmotorsports.com/FRC_1_ ... _1_6NA.htm

Demparane har sikkert stått på bilen frå midten av 2010ish, http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 27#p138627
Dei burde ha vart lenger, men så igjen er det raceland. Dumme meg som trudde eg skulle sleppe å kjøpe coilovers, fjører eller demparar til denne bilen :P

Har også fiksa knappen til el-opninga på bakluka. Den første raude knappen eg satte i streika då den ikkje tålte straumen. Ny svart knapp skal tåle 10a. fungerar fint!
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Steinar
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1160
Joined: 23 Oct 2003, 02:00
Medlemsnummer: 560
Location: Trondheim
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Steinar »

Konklusjon: Svarte knapper er bedre enn røde knapper.
Dagens lærdom.

Steinar
2008 PRHT (Svarte F.)
X-Sambagull -99 1.8
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

NOOOOOO! PAKKEN EG SENDTE HAR BLITT RETURNERT AV POSTEN! WTF BRUH!
....
Neida, det var berre NAI Racing som brukte samme eska når dei sendte det nye rattet :roll:
I has the dumb.
Bak er 1.8 motoren som forhåpentlegvis blir henta snart. Trudde det var eit letta svinghjul på den som eg kunne ha nytte av sjølv, men det var desverre berre ein orginal.. :(

Image

Stemningsbilde, ein sein kveld i det sola såvidt dukka ned under skyene etter en ellers grå dag. Eg meinar det er viktig å få litt vind i håret mens eg enda har det :P

Image

Og ja Steinar, svarte knappar er best, statistisk sett, i mitt tilfelle :P
Apropo knappar, så vurderar eg å sette inn ein stor, raud og reint symbolsk "eject" knapp. For symbolsk bruk når medpassasjer kjem med stygge kommentarar ang. eksosstøy eller "altfor entusiastisk kjøring"
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Image
Image

Image Image

Image

I dag prøvemonterte eg mitt nye ratt med min billige hub (61mm). Det ser bra ut, det kjennest bra ut, men eg har eit par ting som må på fiksast før dette blir i bilen permanent.

Samanlikna med det orginale rattet er den nye kombinasjonen ca 4,2cm nermare meg - det følest ok ut, men eg syns dette er litt mykje. Har prøvekjørt litt, og tenkt litt, og konkludert med at eg ønsker å ligge rundt 2,5cm - 5 mm meir enn eit orginalt ratt med airbag. Har nemlig hatt miata med airbag ratt, og i den bilen var plasseringa og påfølgande sittestilling ein del bedre.

So då blir det ny hub:
1. fordi den er for lang.
2. den eg har er meint til bilar med "clockspring"/airbag, så blinklys vil ikkje skru seg av automatisk - sjå klaringa mellom hub og mekanisme i bildet under
3. den var veldig billig, og nokon har fortalt meg at eg ikkje skal vere gnien når det kjem til stoppe og styre relaterte delar.
4. Generelt tvilsam kvalitet
5. eg ser helder inga muligheit for å feste tuta - på bildet er den berre trykt inn i hubben, men ikkje fast.

Eg har også eit anna problem, eg rekk ikkje fram til hendelane for lys og vindusviskar uten å ta handa mi av rattet :( og dette vil fortsatt vere eit problem sjølv om eg kjem på nesten samme nivå som orginalt ratt med airbag.

Dette kunne eg kanskje ha løyst ved å montere instrumenteringa frå delebilen min med airbag - der er nemlig hendelane vinkla meir bakover. Men heldigvis har eg solgt denne delen til kratoxy :x så då blir eg kanskje nøydd å blir kreativ med den eg har. :P

Burde eg gå for blanke skruar?

Image
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Fabiz
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 742
Joined: 06 Jan 2013, 18:41
Medlemsnummer: 1060
Location: Nesodden
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Fabiz »

Jeg har et helt nytt slikt liggende om det skulle være av interesse:
http://rev9autosport.com/works-bell-short-boss-hub.html

Dette er hubet som bygger minst av alle til MX5. :)

Fabian
Tlf. 41 42 64 20
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Interiøret i bagasjerommet har fått seg eit strøk med svart hobbyfarge! Dei slitte dørkmattene eg hadde fekk også litt - ei fin lita oppgradering om du har slitt interør! einaste minuset er at det luktar noko plastikk første dagane.

Image


Plukking av delar! Kjekt med delebil! denne graspa bakfangaren skal donere ein liten bit til å tette holet der det orginale tåkelyset er på min raude.
Plukka også av instrumentpanelet, som skal være prøvekanin for litt heimesnekra talskiver. Fann også delar til å senke rattstamma, og det ser ut som eg får det senka 1-2cm. :)

Image

Image

Her har eg funne fram noko plast vingar (bildet under) - dei var i si tid montert på sidene av bagasjeluka på min 86mod toyota corolla (over) - beklagar den stygge fyren i bildet. Han er den største dusten eg veit om - men toyotan! den var god, med sine knappe 70hk, 950kg, tre girs automat og 2.8 bar i dekka så leverte den latterlig gode køyreegenskapar. Kvil i fred, toyota, you legend!

Driv å prøvar å lage ei diskre lita frontleppe av desse - men eg er ikkje heilt sikker. Good idea? bad idea? Lakke dei raude? Behalde dei svarte? Nokon innspel angående dette? eller bør eg berre kaste dei og køyre orginal stil? :?:

Image
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Image

Eg har lyst på desse speila. Eg har MASSSE lyst på desse speila. Kor kan eg finne desse speila?

Det blir snart fest i garasja mi også. Eg og mange nye delar er invitert, deriblant bøyle, div krom, ymse frå mx5parts og ny, brukt, orginal 55mm nardi hub.

Må også legge til at eg har køyrd utan bakre krengestag, og no siste veka utan det frame også. Eg skulle bytte foringar på den framme til polybush, men ga opp då det var for mykje utfordring å prøve å drage ut dei gamle :cry: So no er løysinga rett og slett å køyre uten.

Det er faktisk ikkje noko særlig mykje meir krenging på bilen med dei fjørene eg har no, og bilen oppfører seg akkurat slik som den gjorde før når begge staga var montert, dvs litt slapp på 'turn in'. Det positive er at det har blitt merkbart behageligare på ujamne vegar - spesielt der det er holer, humpar og søkk som kun eine hjulet\sida går over.

Så dersom du køyrer senka, og ikkje jagar etter å trimme av sekund på handleturen til joker, så vil eg faktisk anbefale å prøve bilen din uten krengestag hvis du skal demontere likevel :roll: Dette forutsetter då ein del stivare fjører enn orginalt (500/400lb, som mine raceland). Eg vil også legge til at eg bygg hus profesjonelt, ikkje bilar, så om bilen din tek fyr pga mine råd så er eg ikkje ansvarlig :mrgreen:
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Ørnbjørn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2249
Joined: 03 Nov 2010, 18:37
Medlemsnummer: 967
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Ørnbjørn »

User avatar
Bubba
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 604
Joined: 11 Sep 2013, 16:44
Medlemsnummer: 1107
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Bubba »

Sunnmøring wrote: Må også legge til at eg har køyrd utan bakre krengestag, og no siste veka utan det frame også. Eg skulle bytte foringar på den framme til polybush, men ga opp då det var for mykje utfordring å prøve å drage ut dei gamle :cry: So no er løysinga rett og slett å køyre uten.

Det er faktisk ikkje noko særlig mykje meir krenging på bilen med dei fjørene eg har no, og bilen oppfører seg akkurat slik som den gjorde før når begge staga var montert, dvs litt slapp på 'turn in'. Det positive er at det har blitt merkbart behageligare på ujamne vegar - spesielt der det er holer, humpar og søkk som kun eine hjulet\sida går over.

Så dersom du køyrer senka, og ikkje jagar etter å trimme av sekund på handleturen til joker, så vil eg faktisk anbefale å prøve bilen din uten krengestag hvis du skal demontere likevel
Dette er helt i tråd med det som "Shake" i FCM sier her: https://www.youtube.com/watch?v=WhWZ57baTOw
Bubba
04 MX-5 MSM - (Speedo)
X 97 MX-5 1,8
X 02 MX-5 1,8 Arizona - donor-/delebil
08 VW Touran
84 Mazda 626 LX 2,0 HB
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Takk Ørnbjørn! Eg hadde ein mistanke om at det var heimelaga. Spørs om eg har skills nok til å lage nokon lignande.

Bubba, den videoen har eg faktisk sett før, men denne gongen forsto eg faktisk kva han snakka om :D

Eg har ein dempar som blør bake, så eg må nok skifte ut.
Tanken er å få montert vmaxx extreme til neste eukontroll - då kan eg i teorien justere stivare demping frame og mjukare bake for å forbedre "turn-in". Legg merke til at eg opererar mykje med begrepet "i teorien" :p
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
Post Reply