Sunnmørsk NA

Her kan du lage prosjekttråd som også kan nås av personer som ikke er forummedlemmer. Ønsker du din tråd flyttet hit, gi beskjed til moderator!

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Trym N1290
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1897
Joined: 02 Nov 2010, 23:22
Medlemsnummer: 888
Location: Drammen
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Trym N1290 »

Vær veldig forsiktig med disse ebay hubbene. Har sett noen tilfeller der de har knekt under kjøring. Knekker de av har en null styring og det kan gå skikkerlig dritt.

Ellers flott bil :-)
1991 Mazda Miata 1.6
2014 Subaru Outback 2.5
2018 Bmw i3 - Fully charged
User avatar
Hauk
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3031
Joined: 16 Apr 2006, 02:00
Medlemsnummer: 569
Location: Nesodden
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Hauk »

Det er vel to steder man ikke skal spare penger; stoppe-relatert og styre-relatert.
/Jon.
1994 MX-5 1.8 Laguna Blue.
2019 Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

hmm, kansje eg har lidd under nedsatt dømmekraft klokka 5 i natt :P
hubben er denne: http://www.ebay.com/itm/261921443961
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Justert og montert dørforingane på skikkelig vis i dag - tok litt bilder og dokumenterte litt her - http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 09#p195709
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
helly
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 420
Joined: 24 Aug 2013, 00:15
Location: Ålesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by helly »

Hmm. Det der må jeg nesten teste på min egen. Takk for infoen! :-)
1990 1.6
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

<altforlongtinnlegg>

Eg har lenge kjørt med litt for stort batteri - av den grunn har eg aldri klart å montere dekselet som skal vere over. Tenkte eg skulle få bukt med dette ein kveld og endte opp med å demontere masse meir!

Prosjekt "elektrisk opning av bagasjeluke" vart fullført med raud knapp i midtkonsollen. Det er dette prosjektet som tvang meg til å demontere så mykje pga trekking av kabel. Knappen tek straum frå radioen, slik at den kun virkar når tenninga er på. Eg har også lagt ned litt gummi i midtkonsollen (lenge sida, men men) - eg blir nemlig gal av myntar og anna fjas som ristar rundt når eg køyrer på Norges fantastiske vegnett. :evil:

Image Image

Arbeidslysta tok meg, så eg bestemte meg for å rette opp varsel-blink knappen, som har vore laus. Eg såg då også muligheita til å senke cd-spelaren lenger inn i gravstøtta. Ikkje så veldig vansklig å få til faktisk, men eg var heldig med plasseringa på tabsa i ramma. Det ser jalla ut på innsida, men det set som støypt. Ingen vibrasjonar eller ulydar. :mrgreen:

Ramma som er brukt rundt var eigentlig meint til å ligge utanpå gravstøtta, så denne vart forsiktig og på forsvarlig vis trimma på sidene, med kappsag :twisted: Fin justering vart utført med grovt pussepapir. Førebels resultat ser dykk på bilde - eg skal seinare pusse ned, lakke og tilpasse finare for å minimere gliset i toppen. Det blir diverre glis i botnen, men veit ikkje heilt kva eg kan gjere med det...

Image Image

Shinings inne i bilen. Fann igjen dei gamle og veeeeeeldig slitte dørkteppa mine. Har vaska og støvsugd etter beste emne, men sidan dei var så slitt, så gav eg dei ein omgang med varmepistol for å smelte ned "pelsen" som var blitt på dei. mtp slitasje vart det veldig bra.
Teppet på førarsida har eg vurdert å kaste, pga at belegget under er nesten vekk - resultatet er eit teppe som krøllar seg opp når ein trekker til seg føta. Fins der gode tips for å få det til å ligge fint?

Image

Rubbing compound, typ biltema - her testa på eine sida av støtfangaren. Trur eg skal gå over heile fangaren med dette først - og så til slutt med turtle wax sin compound, sidan den virkar litt meir finkorna. Nokon som her erfaring med dette?

Image

Deksel montert! Dette er den varianten som er laga av stiv plastikk. Denne har då vore lagra i botnen av ein haug med diverse garasje ting og var derfor like deformert som min forrigje mx5. ved hjelp av varmepistol fekk den "amazing transformation" - men den måtte beskjerast for å kunne monterast på det bakerste stillet.

Gjekk også over interiøret i bagasjerommet med varmepistol, definitivt ei oppgradering med mindre du varmar for mykje. Eg vurdera også å bruke svart tekstil-spray på det for å få det litt meir mint. Er det nokon som veit om slik spray kan farge av? for eksempel hvis eg har ein kvit bagg i bagasjerommet?

Har også funne releet som gir meg problemet med at lyktene ikkje poppar opp av seg sjølv. Har ikkje orka å fikse dette då eg oftast køyrer med lysa nede - men det er kjipt når eg skal "helse" på andre mx5ar når lysa ikkje kjem opp. Problemet er der av og til ved bruk av knapp i gravstein, og som oftast ved bruk av hendelen ved rattet. Midlertidig løysing er å kakke på releet med foten - det har fungert til no :)

Sjekka litt opp om elektonikken inne i boksen - der er eit kretskort med ein liiiiiten svart boks på - den svarte boksen er lodda fast og er faktisk to små rele, som styrer signal frå gravstein og hendelen ved rattet - kansje det vil fungere å drukne releet i electronic cleaner i 24 timar. Skal prøve dette då nytt rele kostar 777kr - http://www.mx5parts.co.uk/headlamp-retr ... -1082.html

Image Image

Andre nyheiter er at utløysarlageret til clutchen lagar stygg lyd når bilen står i nøytral, på tomgang. Så eg må vel splitte kassa og motoren ein gong i framtida. Eg har i den samenheng eit letta 1.8 svinghjul som eg vurdera å montere med orginal 1.8 clutch - er det ein god ide?

</altforlongtinnlegg>
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Image omg. Omg. Omgmmg
Last edited by Sunnmøring on 09 Aug 2015, 19:00, edited 1 time in total.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
helly
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 420
Joined: 24 Aug 2013, 00:15
Location: Ålesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by helly »

Du har litt å pusle med du også ja :-) Kjekt det.
Hvilket letta svinghjul har du? Må ha meg et selv. Komme til å gå for 1.8 og 1.8 clutch.. Happy meal eller lignende.. Venter bare på at clutchen skal begynne å slure.

Hva har du bestilt deg nå? :-)

PS: Kanskje vi kan ta oss en tur i morgen? Har ikke tid før rundt 7.
1990 1.6
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

"Hub Sports" ebay hubben kom også i går. Denne blir montert for å få eit intrykk av kva hub størrelse som passar best med rattet, størrelse 61mm.
Kvaliteten på hubben er, tja, "budget" om ein skal seie det fint, skruane set også litt slarkete i gjengane som er i hubben.
Trur ikkje det er her eg skal spare pengar, som Hauk og Trym allereie har skreve :oops:
Eg har allereie auga meg ut to potensielle 55mm orginale nardi hubbar på ebay.

Eg har også lest at mx5 med airbag har to spacerar som er montert mellom ramma og rattstammen. Sia eg har ein miata med airbag som delebil skal eg kansje prøve å flytte over for å senke rattet litt. Eg får sjå nermare på dette når eg får rattet prøvemontert :)


Dette er svinghjulet, har inga aning kva vekt det er. Det einaste eg veit er att det "lett"
Det bråka i alle fall ein del frå girkassa når ein bremsa på giret, så for meg - som hatar bråk - sku eg kansje hatt eit som var litt tyngre, men framleis lettare enn orginalt.

Bonuspoeng til den som veit kva svinghjul dette er, og stjerne i margen til den som veit kva clutch det er. Clutchen er ufjøra og serdeles ufin ilag med letta svinghjul til daglig bruk. Men fyttihelsike så det går, med 1.8 med m45, når du gir full gass og dumpar clutchen på alle gira :twisted:

Image
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Her er releet som blir styrt av knappen i gravsteinen og lysbrytaren ved rattet. Eg ga den eit 20 minutt langt bad i biltema sin "oxide clean" og det ser ut til å fungere. Lysa poppa no opp når dei skal. Livet er fint!

Image


Bortsett frå det så kan eg no sjå att det "lette" svinghjulet eg posta bilde av tidligare lignar veldig på eit orginalt 1.8 hjul... hmmmmm...
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Sidan sist har lys releet begynt å fjuske på nytt - men heldigvis er det no pålitelig via knappen i gravstøtta.

Her er helgas glad pakke frå NAI Racing, nordicautoimport.no
Her kan dykk sjå ei herja Nardi eske, levert med brutt forsegling. Den var fint pakka ned i ei større pappkasse av NAI Racing, med litt anna beskyttelse rundt.
Eg kan mildt sagt seie eg er skuffa over at Nardi eska ser heilt herja ut, men OK, eg er i grunn nøgd så lenge rattet og tuta ser fint ut! :)

Image

Men faanden i helvette, sjølvsagt er det eit lite hakk. Typisk.... :x
Eg skal kontakte NAI Racing angående dette, eg får berre håpe dei vil hjelpe meg :)

Image Image

Eg har også fått ordna meg nytt innsug! takk til fabiz for orginal luftfilteboks! og takk til Ørnbjørn for Ran tdall cold air intake!
På bildet kan dykk sjå boksa prøvemontert, med luftfilter. Etter det eg har lest er den orginale luftflterboksa litt restriktiv, (http://www.autospeed.com/cms/A_110680/article.html) .
Eg syntest at drøye 2cm frå toppen av boksa og ned på filteret verka litt lite, så i mitt hovud (les, tvangstankar) er det ei forbedring å øke denne avstanda.

Sidan eg er tømrar av yrke valgte eg å bruke tre til å lage ei lita foring på 28mm - den burde ha vore rundt 23mm, då luftfilterboksa sovidt tek borti panseret.

Eg vart også særs uheldig med skjæringa i brannveggen, dette på tross av gode holborar og feinsag - men fekk lakka snittflatene - samt brukt bagasjeroms pakning frå delebilen for å pynte litt på sluttresultatet.

Heldigvis fungerar alt som det skal, det bråkar helder ikkje noko meir enn det gamle K&N filteret eg hadde frå før. Effektmessig kan eg ikkje kjenne noko forskjell.

Image
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
helly
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 420
Joined: 24 Aug 2013, 00:15
Location: Ålesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by helly »

Sunnmøring wrote: Men faanden i helvette, sjølvsagt er det eit lite hakk. Typisk.... :x
Kjedelig!
Eg syntest at drøye 2cm frå toppen av boksa og ned på filteret verka litt lite, så i mitt hovud (les, tvangstankar) er det ei forbedring å øke denne avstanda.
:lol: :lol:

Må nesten vaske motorromet ditt no når du har fått karbonfiber der :-)
1990 1.6
User avatar
Ørnbjørn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2249
Joined: 03 Nov 2010, 18:37
Medlemsnummer: 967
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Ørnbjørn »

Lekkert ratt, lekker carbon!
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Ørnbjørn, takk igjen for handelen! No har eg både bling og carbon i motorrommet. Butt dyno reads massive gains. 8)

Spørs om motorvask må til - men eg er veeeeeeldig skeptisk til å peike ein høgtrykkspylar opp i motorrommet :P

Fekk også svar frå NAI Racing i dag og dei skal ordne nytt ratt! Så då blir ting bra!
Mulig eg får behalde det med skade også - men ventar fortsatt på svar ang. dette.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
Kratoxy
500 RPM
500 RPM
Posts: 51
Joined: 07 Sep 2014, 23:16
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Kratoxy »

Flotte deler! Randall skal visstnok være bra, vurderte å mekke til noe hjemmelaga greier i samme duren :)

Donere det skada, fæle rattet til AutoMiata? ;)
Post Reply