Page 1 of 1

MX-5 Cobra

Posted: 03 Apr 2012, 22:40
by EspenAndre

Re: MX-5 Cobra

Posted: 03 Apr 2012, 22:44
by Legendary
Ikke verst! :)

Re: MX-5 Cobra

Posted: 03 Apr 2012, 22:54
by Ørnbjørn
Flaut den dagen (den eine) man møter ein ekte Cobra…

Re: MX-5 Cobra

Posted: 03 Apr 2012, 22:57
by EspenAndre
Ørnbjørn wrote:Flaut den dagen (den eine) man møter ein ekte Cobra…
Sant nok.. men sjansen er liten, og det er jo mulig å bygge på MSM og kjøre på med fete Flyin Miata kit..

Men så var det lyden da..

Re: MX-5 Cobra

Posted: 04 Apr 2012, 07:34
by nope-mx5
Blir uansett helt feil med 1.6l R4 i noe som skal være Cobra replica...
Burde helt klart hatt en LS1 i det minste.

-n

Re: MX-5 Cobra

Posted: 04 Apr 2012, 08:07
by Kolbotn
nope-mx5 wrote:Blir uansett helt feil med 1.6l R4 i noe som skal være Cobra replica...
Burde helt klart hatt en LS1 i det minste.

-n
kall det et en AC ACE replika da, så er det litt mer riktig.

Re: MX-5 Cobra

Posted: 04 Apr 2012, 08:51
by EspenAndre
Kolbotn wrote:
nope-mx5 wrote:Blir uansett helt feil med 1.6l R4 i noe som skal være Cobra replica...
Burde helt klart hatt en LS1 i det minste.
-n
kall det et en AC ACE replika da, så er det litt mer riktig.
Skulle hatt en liste over biler med ca samme sporvidde og akselavstand som MX-5..

Hadde ikke gjort meg noe å eie en med driftsikkerhet og britisk design :)

Re: MX-5 Cobra

Posted: 04 Apr 2012, 09:19
by Kolbotn
Drit i driftsikkerheten, gi meg en Lotus Elan anyday.
Image

Re: MX-5 Cobra

Posted: 04 Apr 2012, 21:50
by Ernst
Kolbotn wrote:
nope-mx5 wrote:Blir uansett helt feil med 1.6l R4 i noe som skal være Cobra replica...
Burde helt klart hatt en LS1 i det minste.

-n
kall det et en AC ACE replika da, så er det litt mer riktig.
Uansett er det et hån mot både MX-5 og AC
Det man sier med et sånt bygg er at MX-5 ikke er fin nok og AC ikke er driftsikker nok :D

Re: MX-5 Cobra

Posted: 04 Apr 2012, 23:22
by EspenAndre
Ernst wrote:
Kolbotn wrote:
nope-mx5 wrote:Blir uansett helt feil med 1.6l R4 i noe som skal være Cobra replica...
Burde helt klart hatt en LS1 i det minste.

-n
kall det et en AC ACE replika da, så er det litt mer riktig.
Uansett er det et hån mot både MX-5 og AC
Det man sier med et sånt bygg er at MX-5 ikke er fin nok og AC ikke er driftsikker nok :D
At AC ikke er driftsikker er jo ikke noe å diskutere, og at AC er fetere enn MX-5 er heller ikke mye å diskutere..

Re: MX-5 Cobra

Posted: 05 Apr 2012, 02:50
by biXen
ALT kan diskuteres ;)

Men samme hvor dyktige de er de som gjør slikt så burde de heller lage noe originalt. Må jo være litt trist å troppe opp med noe sånt som dette og så måtte forklare gang på gang at det er en firer nedi og langt fra noe originalt.

Re: MX-5 Cobra

Posted: 05 Apr 2012, 22:21
by Ernst
EspenAndre wrote:
At AC ikke er driftsikker er jo ikke noe å diskutere, og at AC er fetere enn MX-5 er heller ikke mye å diskutere..
Det jeg ikke skjønner er hvorfor man skal bygge om en MX-5 til en AC når det finnes nok av kit cars sett der ute :)
Kan umulig være så mye dyrere

Re: MX-5 Cobra

Posted: 05 Apr 2012, 22:31
by Kolbotn
Ernst wrote:
EspenAndre wrote:
At AC ikke er driftsikker er jo ikke noe å diskutere, og at AC er fetere enn MX-5 er heller ikke mye å diskutere..
Det jeg ikke skjønner er hvorfor man skal bygge om en MX-5 til en AC når det finnes nok av kit cars sett der ute :)
Kan umulig være så mye dyrere
Øøøhm, er ikke nettopp en kitcar dette er da?

Re: MX-5 Cobra

Posted: 05 Apr 2012, 23:39
by Ernst
Kolbotn wrote:
Øøøhm, er ikke nettopp en kitcar dette er da?
nå driver du flisespikkeri :)
Man får kjøp komplett bil Akkurat som GT40...

Re: MX-5 Cobra

Posted: 06 Apr 2012, 01:52
by Ørnbjørn
skal ikkje kimse av spikk!