its alive.. again...

Bilder og Video fra treff, medlemsmøter osv..

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Terondo
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 213
Joined: 25 Aug 2008, 09:20
Location: Bergen
Status: Offline

Post by Terondo »

Du har nok rett. Jeg har ikke satt i gang mitt bygg enda, men har som sagt ikke manifolder, elbow, downpipe osv. for topmount, så den blir montert lavt okke som. Eller mer ved siden av. Og jeg har ikke ekstern wastegate. Får bli på neste turbo. Greit å begynne i det små.

Og hadde jeg hatt et skikkelig verksted å jobbe i, ville det også vært endel enklere å gjort saker og ting skikklig grundig. For min del blir det bare å montere BEGi/FM løsningen og tilpasse IC for å få plass til den.

Mulig du har noen tips der Harald. Og mulig det er annerledes på NA, men hvordan får du tilkomst til fronten med IC rørene? På min NB står radiatoren veldig i veien. Regner med at jeg må fikse til noen braketter slik at jeg kan flytte litt på den, men om dette er noe som er vanlig, og det er bedre/mer smidige løsninger på det, så trenger ikke jeg finne opp kruttet på nytt.

Jeg har for så vidt ikke AC, så trenger ikke bekymre meg for plassen der, men har servo. Eneste jeg må flytte på er spylevesketanken. Den står jo midt i glaningen der alt skal monteres.
Bil #1: Seat Leon4 20VT
Selges: Smart ForTwo Passion
Solgt: 10th Anniversary Edition (#2690)
User avatar
S.F
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 279
Joined: 01 Jan 2009, 02:22
Location: Ålgård
Status: Offline

Post by S.F »

er god plass til IC, krever bare kreativ rørlegging.
mmmmmm...
Post Reply