Årsmøte

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
alexj
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 319
Joined: 07 Jul 2009, 02:20
Medlemsnummer: 856
Location: Lofoten
Contact:
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by alexj »

Håper man kan legge stridsøksene fra seg og se fremover nå, vi er jo tross alt en spleisa gjeng som alle har samme forkjærlighet for mx-5/miata, get less formal people! :wink:
(}) 91 Miata 1,6 Automat http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 88#p166088
(}) 07 Mazda3 (vinterbil)
(}) 70 Mazda 1500 Luce
Kolbotn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2467
Joined: 05 Nov 2008, 17:24
Medlemsnummer: 852
Location: Drabantbyen
Contact:
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by Kolbotn »

Sekretær wrote:
Kolbotn wrote: Hvor er denne medlemsdelen??
Hallo;

Foreløpig er kun temaet "Årsmøte" lukket for andre en betalende medlemmer. ref:

http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=15744

Om du har betalt og ikke ser "Årsmøte" tråden, har vi ikke fått med "nick´et" ditt i medlemsregisteret.
Dette "nick´et" er koblingen mellom Forumregistrering og Medlemsregisteret. På Forumet er du jo ikke nødt til å registrere navn, og vi ser at folk har brukt forskjellige mail-adresser på Forum og Medlemsregistrering. Derfor driver vi ikke aktivt søk etter data på medlemmene, men bruker den info de selv har gitt oss.

Om du ikke har sendt inn "Nick´et" ditt, kan du gjøre det til meg, så legger jeg det inn.

Mvh
Einar
Men dere har da medlemsnummeret mitt, det står jo under bildet der<<
Dere trenger da ikke noe annet enn det for å gi tilgang? blir vanskelig for folk å delta i diskusjonen eller å sende med stemme når de ikke har tilgang eller engang vet at det er årsmøte...
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by Sekretær »

Dette spørsmålet har du også postet under en annen tråd, og jeg har nå lagt inn Nick´et ditt.

Vi har som vist tidligere bedt om Nick, men ikke aktivt etterspurt fra dem som ikke har meldt inn.

Mvh
Einar
Sekretær
Post Reply