Microtreff og Minitreff i Halden

Bilder og Video fra treff, medlemsmøter osv..

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
nope-mx5
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3409
Joined: 17 May 2008, 19:58
Location: Vestby
Contact:
Status: Offline

Post by nope-mx5 »

Celia* wrote: Sa "blaff" og "poff" unormalt (?) mange ganger fra eksosen din også :?
Jepp, det kom når jeg bytta til større eksos en originalt.
Er visst helt normalt når man bytter til ikke-original eksos.
Kan visst være verre eller mindre merkbart avhengig av eksosen man monterer.

-n
Last edited by nope-mx5 on 03 May 2009, 09:04, edited 1 time in total.
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
User avatar
siemens
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1657
Joined: 01 Oct 2006, 02:00
Medlemsnummer: 623
Location: Svelvik
Status: Offline

Post by siemens »

Litt motbakke skal dere få, etter meldinger på forumet så følte jeg meg lite velkommen på treff hos dere, vi var flere fra området som ville komme... så da pusset jeg heller opp i gangen hjemme... :( (for hvem vil komme da man føler seg uvelkommen??)
Savnet en som kunne si at "jeg møter dere som kommer uten byes fra på etc...."

Kim gjordet et forsøk på morgen i dag :D så det skal han ha for... men for sent å høre med folk da...

Godt mulig jeg oppfattes som sær å rar, men jeg har kjørt meg vil mere enn 1 gang neddi der... å ikke spør hvordan jeg klarte det... uten gps da (om det er en unnskyldning)
Svelvikramp

92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
User avatar
MR.Hvaler
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 224
Joined: 19 Sep 2007, 01:59
Location: Hvaler / Østfold
Status: Offline

Post by MR.Hvaler »

TAkk for det fine møte foresten :) koslig å se folket igjen
Blå MX5 98mod, senket og ruller på 18" felger, ILM dobbel bakpotte. Bomex styling pågår. 2x12" "subbær". Medlem 669
User avatar
nope-mx5
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3409
Joined: 17 May 2008, 19:58
Location: Vestby
Contact:
Status: Offline

Post by nope-mx5 »

siemens wrote:Litt motbakke skal dere få, etter meldinger på forumet så følte jeg meg lite velkommen på treff hos dere, vi var flere fra området som ville komme...
Kan ikke helt si jeg skjønner hvorfor du har fått denne oppfatningen..
Ville gjerne at det skulle komme mange hit ned igår jeg.

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
User avatar
tor340
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 223
Joined: 06 Mar 2007, 01:00
Location: Horten
Status: Offline

meet

Post by tor340 »

siemens wrote:Litt motbakke skal dere få, etter meldinger på forumet så følte jeg meg lite velkommen på treff hos dere, vi var flere fra området som ville komme... så da pusset jeg heller opp i gangen hjemme... :( (for hvem vil komme da man føler seg uvelkommen??)
Savnet en som kunne si at "jeg møter dere som kommer uten byes fra på etc...."

Kim gjordet et forsøk på morgen i dag :D så det skal han ha for... men for sent å høre med folk da...

Godt mulig jeg oppfattes som sær å rar, men jeg har kjørt meg vil mere enn 1 gang neddi der... å ikke spør hvordan jeg klarte det... uten gps da (om det er en unnskyldning)
Ja i Fredrikstad,Halden er det veldig skummelt ute på landsbygda. Jeg har kjørt meg vill der med lukket bil, og jeg hadde ikke turt med åpen. (Motorsagmassakeren,Wrong Turn) :twisted:
User avatar
DrHolm
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3045
Joined: 13 Feb 2006, 01:00
Medlemsnummer: 554
Location: Lindeberg, Sørum
Status: Offline

Post by DrHolm »

siemens wrote:Litt motbakke skal dere få, etter meldinger på forumet så følte jeg meg lite velkommen på treff hos dere, vi var flere fra området som ville komme... så da pusset jeg heller opp i gangen hjemme... :( (for hvem vil komme da man føler seg uvelkommen??)
Savnet en som kunne si at "jeg møter dere som kommer uten byes fra på etc...."

Kim gjordet et forsøk på morgen i dag :D så det skal han ha for... men for sent å høre med folk da...

Godt mulig jeg oppfattes som sær å rar, men jeg har kjørt meg vil mere enn 1 gang neddi der... å ikke spør hvordan jeg klarte det... uten gps da (om det er en unnskyldning)
vi er jo på ferie her nede, og ante ikke at folk plutselig ville ta turen langveis fra.
tenkte det hadde vært morro å treffe noen som var herfra.

var veldig koselig at Kim tok turen, hadde selvfølgelig vært koselig at flere kunne tatt en tur og.

men hadde på ingen måte noe opplegg for "treffet" men bare slang ut et forslag..
neste gang kan jeg jo si ifra en uke i forveien. men i bunn og grunn ser jeg ikke problemet her? :?
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
User avatar
inglar
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3098
Joined: 29 Mar 2006, 02:00
Medlemsnummer: 558
Location: Rælingen
Contact:
Status: Offline

Post by inglar »

Dette her ble et veldig "ta det på sparket" treff. Men det er jo alltid kjedelig hvis noen ikke føler seg velkommen. Tror ikke det var meningen fra noen sin side, men at det bare ble veldig mye frem og tilbake da det var kort varsel. Det er uansett bra at folk gir tilbakemelding slik at vi kan lære av våre handlinger og slike ting ikke gjentar seg :D Da satser vi på bedre gjennomføring neste gang.

Neste gang nå er jo 10. mai på Øvrevoll. Her er det bare å møte opp mannsterke som vi har gjort tidligere år :D
User avatar
nope-mx5
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3409
Joined: 17 May 2008, 19:58
Location: Vestby
Contact:
Status: Offline

Post by nope-mx5 »

inglar wrote:Dette her ble et veldig "ta det på sparket" treff. Men det er jo alltid kjedelig hvis noen ikke føler seg velkommen. Tror ikke det var meningen fra noen sin side, men at det bare ble veldig mye frem og tilbake da det var kort varsel. Det er uansett bra at folk gir tilbakemelding slik at vi kan lære av våre handlinger og slike ting ikke gjentar seg :D Da satser vi på bedre gjennomføring neste gang.

Neste gang nå er jo 10. mai på Øvrevoll. Her er det bare å møte opp mannsterke som vi har gjort tidligere år :D
Er snakk om en østfoldtur 9.mai (altså til lørdagen.)
Jeg har fått forespørsel fra Vidar om å legge opp en fin kjørerute.
Jobber nå med å få plassert dugnaden i sameiet her så tidlig på dagen som mulig, så jeg kan få vært med på dette :)

Antar at å møtes rundt 12:30-13:00 på en foreløpig ukjent plass fungerer for de fleste.

Kommer mer info så snart jeg har fått planlagt ting :)

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
User avatar
inglar
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3098
Joined: 29 Mar 2006, 02:00
Medlemsnummer: 558
Location: Rælingen
Contact:
Status: Offline

Post by inglar »

Ah. Kult. Da er det allerede en tråd ute under "Østlandet" der du kan poste litt mer info.
Post Reply