Du skal si at du fikk gjort veldig mye!Rudolf wrote:P.S. Jeg lurer på hva jeg skal si på jobben i morgen hvis jeg blir spurt om jeg fikk gjort mye i dag .....
Du har sikkert nok "å gå på" mtp. jobben og at du svir av en "hjemmekontor" dag på slikt?
Moderator: Styremedlemmer
Skriveleif er (forsøkt) rettet opp ....mussa wrote:Pirke pirke, ser ut som en NCFL som ble sammenlignet med Rudolf! Må si jeg liker Rudolf bedre enn NCFL`n også!
så lenge den var svart så..Steinar wrote:Erik skrev:
Forvirrende med disse moderne bil-greiene.
Så T-Ford'en var den beste Forden som noen gang er produsert?
Steinar
Den beste bilen i væla, er den som jeg har nå ......Steinar wrote:Erik skrev:
Forvirrende med disse moderne bil-greiene.
Så T-Ford'en var den beste Forden som noen gang er produsert?
Steinar
Hadde samme tankeindahla wrote:Skeptisk.. Fått en NCFL, solgt den og kjøpt en fin NA og en MazdaspeedTurboLag wrote:for å være ærlig ville jeg valgt en fin NA over en ny NC(FL) anyday!
Måtte du ikke kutte/bøye i bremseskjoldet?Rudolf wrote:Oppgradering
Hvis jeg skal fortsette med denne råkjøringa, så må jeg vel ha noen større/bedre bremser da ....
Kjøpte bremser fra en 1.8l her på forumet og skiftet er jo svært enkelt.
Behøver jo ikke å gjøre annet enn å skifte brakettene.
(Det er samme kalippere på 1.6l og 1.8l)
Klossene foran er vesentlig større ja.Vegard wrote:Rudolf gjør seg klar for en ny "sesong" ser jeg, alltid morsomt med enkle men godt merkbare oppgraderinger! En av de bedre tingene med 1.8 bremsene er vel at klossene har omtrent dobbelt så stort areal!
Måtte du ikke kutte/bøye i bremseskjoldet?