Hvor er det blitt av tråden "Alder på brukere"

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Post by biXen »

Jo, men det viser også litt åpenhet. Er nok av folk nå om dagen som prøver å feie ting under teppet ;)

Men ja, det ble jo en del personfokus og dritt og lort, så akkurat denne saken var det kanskje bare at det gikk litt fort.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
Fivel
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 122
Joined: 09 Mar 2008, 02:37
Location: Hovden
Status: Offline

Post by Fivel »

Jeg ser ikke og har heller aldri sett poenget med å være usaklig og kranglete på et forum, grunnen til at jeg er aktiv på forum er fordi at jeg synst det er hyggelig å være her og man føler at det blir en "famile" etterhvert! skal folk være usaklige og kranglete så reis heller på en chatte side!

jeg er forresten 22 år når vi er inne på dette med alder :P
Fivel From The Wild West
Medlem nr: 994

Mazda Mx5 Nb 1,6
17 tommere og diverse styling
User avatar
jeaste
500 RPM
500 RPM
Posts: 93
Joined: 28 Oct 2007, 18:37
Location: Særp
Contact:
Status: Offline

Post by jeaste »

Jeg har fulgt med på den berømte tråden nå og ser det at de den angår, de som har slengt med leppa her inne, har ikke deltatt på denne tråden i det hele tatt. Etter hva jeg ser da, kan jo selvfølgelig hende at de har blitt litt mer saklig.

For meg som ikke føler meg som et "familiemedlem" enda så er dette trist lesing at det er useriøse folk på forumet.

Det jeg prøver å si her er at dette er nok ikke måten å få bort leppeslengingen. det bør nok taes pr snute, selv om det er mye jobb.
Kanskje dere bør ha egen moderator for sånt?
Er jo forståelig at man ikke rekker over ALT også.


Jeg håper bare at dette hjelper og at folk klarer å være voksne mot hverandre her inne. For jeg syns det er kjempe mye å lære og sette seg inn i og ikke minst hyggelige folk her inne.

Så vis det til omverdenen også :)


Vil benytte sjansen til å takke moderatorene for en god jobb!
Det er ikke bare bare..
Jeanette (22)
Kjører Mx i drømmene mine!
Mx-5 1,8l ønskes!!!!

Proud member of Girls Go Fast

MB E190 (spiker)
Ford Sierra 2l doch 89' (solgt)
User avatar
indahla
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1286
Joined: 26 Sep 2005, 02:00
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Post by indahla »

EspenAndré wrote:For så vidt.... men når det nevnes personer som ikke lenger er en del av oss blir det litt feil...
Folk bør stå for det de skriver. Dette gjelder både her, andre steder på Internett og ellers i samfunnet. Det er lov å angre, men da bør man være stor nok til å skrive det samme sted som man "bommet". At HF har trukket seg er ingen god grunn til å slette tråden.

My 2 cents :)
jeaste wrote:Vil benytte sjansen til å takke moderatorene for en god jobb!
Det er ikke bare bare..
Denne er jeg helt enig i. Espen: du gjør en kjempejobb. All honør :D :D
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
EspenAndre
Moderator
Moderator
Posts: 5120
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 114
Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
Contact:
Status: Offline

Post by EspenAndre »

Takker for skryt, det er jo generelt en veldig fin gjeng da :)

Grunnen til å ta dette i "offentlighet" er at man da får sett litt hva folket mener, og det er nyttig,
men ser poenget med å ta ting på PM, det vil nok bli brukt mer nå som man vet mer om hva som aksepteres og ikke blant brukerne
(i alle fall de som har deltatt i diskusjonen)

Kan ikke purre nok på at tilbakemeldinger er alfa og omega,
ikke stuss med å tipse om noe bør endres!
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Post Reply