Karoseri/lakkeringsverksteder i Stavangerområdet.

Forum for Rogalands saker

Moderators: Mike, Styremedlemmer

Post Reply
OleChr
0 RPM
0 RPM
Posts: 8
Joined: 04 Jun 2007, 02:00
Location: Stavanger
Status: Offline

Karoseri/lakkeringsverksteder i Stavangerområdet.

Post by OleChr »

Jeg har nettopp blitt lykkelig mx5-eier. Var i Trondheim og hentet herligheten i helga. Den lille røde tremger imidlertid litt sparkel og lakk på panser, baksjerm og bakluke.

Er det noen som har innspill på hvem som gjør en bra jobb til en hyggelig pris i Stavangerområdet. Eventuelt om noen vet om et sted som leverer pent utført hellakkering til en bra pris.

Har forresten planer om å bytte ut luftinntak som sitter i hullet til parklysene forran. Erdet noen som vil bytte med et par originale lykter?

Ole Christian
User avatar
mx5babe
500 RPM
500 RPM
Posts: 70
Joined: 04 Jan 2007, 01:00
Status: Offline

Post by mx5babe »

e det baklykter eller frontlykter?

har du snkat med hillevågkarosseri i hillevåg?
eller mek og lakk?
Herbie er en rød na med en spesiel frontfanger.
Pelle er min baby som er blå med turbo.

Ingenting er umulig,det umulige tar bare litt lengre tid:P
OleChr
0 RPM
0 RPM
Posts: 8
Joined: 04 Jun 2007, 02:00
Location: Stavanger
Status: Offline

Post by OleChr »

Luftinntak som byttes erstatter park/blinklys i frinten. Det er for øvrig blinklys på siden av luftinntaket. Skal se om jeg klarer å legge inn et bilde under kjøp/salg.

Er det forresetn noen som har dårlige erfaringer mht pris eller kvalitet hos lakerere og våger å advare meg mot noen?

Ole Chr.
User avatar
MagnusAntony
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1017
Joined: 05 Aug 2005, 02:00
Status: Offline

Post by MagnusAntony »

Image
Image
Er vel noe sånt du skal ha?
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
OleChr
0 RPM
0 RPM
Posts: 8
Joined: 04 Jun 2007, 02:00
Location: Stavanger
Status: Offline

Post by OleChr »

Stemmer det, der har du sorten. Men jeg skal ikke ha, jeg skal kvitte meg med dem, vil ha kjørelys i steden. Har nettopp bestil nye lykter fra MX5 parts, så jeg selger luftinntakene til høystbydende.

Mine luftinntak er forresten hjemmelakkert i halvblankt sort. Kan trenge et støk ny lakk.

Ole Chr.
toroh
Moderator
Moderator
Posts: 217
Joined: 20 Sep 2004, 02:00
Location: Sandnes/Rogaland
Status: Offline

Re: Karoseri/lakkeringsverksteder i Stavangerområdet.

Post by toroh »

OleChr wrote:Jeg har nettopp blitt lykkelig mx5-eier. Var i Trondheim og hentet herligheten i helga. Den lille røde tremger imidlertid litt sparkel og lakk på panser, baksjerm og bakluke.

Er det noen som har innspill på hvem som gjør en bra jobb til en hyggelig pris i Stavangerområdet. Eventuelt om noen vet om et sted som leverer pent utført hellakkering til en bra pris.

Har forresten planer om å bytte ut luftinntak som sitter i hullet til parklysene forran. Erdet noen som vil bytte med et par originale lykter?

Ole Christian
Her er tidligere innlegg ang. oppretting/lakkering:
http://mx5-miata.no/modules.php?name=Fo ... pic&t=5839
Tor Olaf Høiaas
Medlem nr. 449

X: 2007 MX-5 1.8 Stormy Blue
X: 1990 MX-5 1.6 Classic Red
Post Reply