Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mussa wrote:Kompressorreima til Vidar røyk/fallt av på vei hjem så da ble det litt mekking på`n i Hvittingfoss..
Vidar: har du ikke hatt dette problemet nå VELDIG lenge? syntes den hoppa av i fjor også jeg
Det problemet er løst nå.. Var feil offset på drevhjulet nede..
Reima var flisete og slitt da turen starta, så var ikke så uventa egenlig...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
mussa wrote:Kompressorreima til Vidar røyk/fallt av på vei hjem så da ble det litt mekking på`n i Hvittingfoss..
Vidar: har du ikke hatt dette problemet nå VELDIG lenge? syntes den hoppa av i fjor også jeg
Det er bra kompressoren er så overlegen turbo. For på turbo så detter jo drivkraften til overtrykket ut HELE tiden.. :P Måtte bare, no hard feelings!
Alt har sine fordeler og ulemper.. (diskutert i en annen tråd)
Lenge siden jeg har sett noen bilder nå....
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive