Tråden over Gode Nettforhandlere..

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
MagnusAntony
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1017
Joined: 05 Aug 2005, 02:00
Status: Offline

Tråden over Gode Nettforhandlere..

Post by MagnusAntony »

Har bestilt en del deler opp gjennom vinterhalvåret fra FlyinMiata.
Første gangen jeg bestilte var det litt krøll da de måtte ha noen papirer fra banken min som bekreftet at jeg var meg og at det var mitt kort jeg bestilte på. Dette er bare for ekstra sikkerhetsskyld. Mitt inntrykk er at FlyinMiata er veldig opptatt av det å være på sikre siden når man betaler over nettet for kunden. Og servicen der har alltid vært Top of the line.
Stilt mange tekniske spørsmål, kommet fram til løsninger med dem og aldri noe tull.

Så ville bare anbefale dem ;)
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Post by biXen »

Flyin Miata burde stått i ordboken når man slo opp på kundeservice spør du meg :)

Mange butikker har ufattelig mye å lære av sånt. Når det er sagt så er jeg fornøyd med IL Motorsport også, men det er ikke på nivå med FM likevel.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
Hauk
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3031
Joined: 16 Apr 2006, 02:00
Medlemsnummer: 569
Location: Nesodden
Status: Offline

Post by Hauk »

En annen opplagt en:

http://www.mx5parts.co.uk/ opplever jeg som såpass bra og på hugget at jeg gjerne legger igjen mer penger der. Eksemplariske ved reklamasjoner, kjapp levering, muligheter for folk til å gi tilbakemeldinger på produkter via nettet - som er lesbare for alle... bla bla
/Jon.
1994 MX-5 1.8 Laguna Blue.
2019 Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid
User avatar
TweetMX5
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 233
Joined: 24 Jul 2006, 02:00
Location: Oslo
Status: Offline

Post by TweetMX5 »

Vet nå ikke helt jeg, Hauk.
Jeg grøsser når jeg tenker tilbake på de fine, blanke coilovers'a mine som mx5-parts sa var TÃœVgodkjente da jeg kjøpte de og at papirene fulgte med i esken.
Men det dukket ikke opp noen papirer - kanskje ikke så rart da de ikke eksisterer. Demperene er ikke TÃœVgodkjente og nå ligger og støver ned i garasjen. Jeg er VELDIG skuffet over mx5-parts i den saken.
Nå står Eibach Pro Street S på handlelisten.
1994 Mazda Mx5 1,8L British Racing Green.

Hardtop
16" OZ Racing
Angel Eyes
User avatar
Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 6792
Joined: 30 Mar 2006, 02:00
Location: Odda
Status: Offline

Post by Miatapowers »

TweetMX5 wrote:Vet nå ikke helt jeg, Hauk.
Jeg grøsser når jeg tenker tilbake på de fine, blanke coilovers'a mine som mx5-parts sa var TÃœVgodkjente da jeg kjøpte de og at papirene fulgte med i esken.
Men det dukket ikke opp noen papirer - kanskje ikke så rart da de ikke eksisterer. Demperene er ikke TÃœVgodkjente og nå ligger og støver ned i garasjen. Jeg er VELDIG skuffet over mx5-parts i den saken.
Nå står Eibach Pro Street S på handlelisten.
Hmmm selge de eller, liker ikkje deler som samler støv eg,, :lol: har foresten eibach fjører her også som er lettere brukt.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Post Reply