E du itj for gammel te å kjør åpen bil?

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Steinar
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1160
Joined: 23 Oct 2003, 02:00
Medlemsnummer: 560
Location: Trondheim
Status: Offline

E du itj for gammel te å kjør åpen bil?

Post by Steinar »

Frekke politisnørrunge.
Var en tur på hytta i går kveld. Ble stoppet i teknisk/promillekontroll på vei tilbake. Etter sjekk av papirer, (Han var imponert av logoen på ryggen til refleksvesten) blåsing osv. ble jeg vinket videre med et siste spørsmål: Si mæ, e du itj for gammel te å kjør åpen bil?
Konklusjon: Enkelte dør når de er 20 år gamle, men blir ikke gravlagt før de er 80 år.

Steinar
2008 PRHT (Svarte F.)
X-Sambagull -99 1.8
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Post by biXen »

Har han ikke hørt om 40-årskrisa? :mrgreen:
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
shutinc
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 280
Joined: 17 Sep 2006, 02:00
Status: Offline

Post by shutinc »

Da du skulle sagt om ikke han var litt for ung til å være politi :lol:
User avatar
Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 6792
Joined: 30 Mar 2006, 02:00
Location: Odda
Status: Offline

Post by Miatapowers »

Fikk en lignende kommentar i fjor, ble stoppet på samme tid i fjor å de lurte på om eg ikkje var frisk. :lol: Nei de er merkelige de offentlige uten noen interesser..
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
User avatar
Paest
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 368
Joined: 09 Jan 2006, 01:00
Location: Trondheim
Status: Offline

Post by Paest »

Var på ikea forleden dag for å kjøpe bilderamme til et maleri jeg har liggende, størrelse 70x100. Dette gikk naturlig nok ikke inn og været tillot ikke å kjøre toppløs, så måtte pent gå inn igjen og returnere varen. Jeg sa det som som det var, jeg har ikke plass i bilen nå og må komme tilbake når senere, og fikk servert tilbake;
"Du får komme tilbake når du har råd til større bil".

Serviceinnstilt og vennlig betjening på Ikea gitt.
Jeep Cherokee CRD Sport (KJ)
X '94 Mazda Miata 1.8T
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Post by biXen »

Hehe, frekk type. Jeg var og handla med en kamerat som mista lappen etter en litt for rask tur på motorsykkel, og vi fikk med oss stort maleri på canvas og en haug med annet stasj. Vi har også før frakta en sykkel i bilen min, så at det er en liten bil er jo bare tøv ;)
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
fatlaces
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 436
Joined: 08 Feb 2005, 01:00
Location: Sarpsborg
Contact:
Status: Offline

Post by fatlaces »

Paest wrote:Var på ikea forleden dag for å kjøpe bilderamme til et maleri jeg har liggende, størrelse 70x100. Dette gikk naturlig nok ikke inn og været tillot ikke å kjøre toppløs, så måtte pent gå inn igjen og returnere varen. Jeg sa det som som det var, jeg har ikke plass i bilen nå og må komme tilbake når senere, og fikk servert tilbake;
"Du får komme tilbake når du har råd til større bil".

Serviceinnstilt og vennlig betjening på Ikea gitt.
Haha, når du har råd til større bil ? Den var god.
Håper du fikk sagt noe tilbake
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
User avatar
Paest
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 368
Joined: 09 Jan 2006, 01:00
Location: Trondheim
Status: Offline

Post by Paest »

fatlaces wrote:
Paest wrote:Var på ikea forleden dag for å kjøpe bilderamme til et maleri jeg har liggende, størrelse 70x100. Dette gikk naturlig nok ikke inn og været tillot ikke å kjøre toppløs, så måtte pent gå inn igjen og returnere varen. Jeg sa det som som det var, jeg har ikke plass i bilen nå og må komme tilbake når senere, og fikk servert tilbake;
"Du får komme tilbake når du har råd til større bil".

Serviceinnstilt og vennlig betjening på Ikea gitt.
Haha, når du har råd til større bil ? Den var god.
Håper du fikk sagt noe tilbake
Vanligvis så er jeg ikke akkurat den som sitter på kommentarene, men jeg ble så sjokkert over at det kom fra noen som jobber i et serviceyrke å komme med noe sånt at jeg ble rett og slett paff.

"Vel, det er en to-seters sportsbil så det er ikke akkurat pengene det står på" var det eneste jeg kom på der og da, men idet jeg snudde meg kom jeg på at jeg burde egentlig nevt at det er faktisk ikke jeg som står i returdisken på Ikea på en lørdags ettermiddag av oss to.
Jeep Cherokee CRD Sport (KJ)
X '94 Mazda Miata 1.8T
User avatar
fatlaces
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 436
Joined: 08 Feb 2005, 01:00
Location: Sarpsborg
Contact:
Status: Offline

Post by fatlaces »

Paest wrote:
fatlaces wrote:
Paest wrote:Var på ikea forleden dag for å kjøpe bilderamme til et maleri jeg har liggende, størrelse 70x100. Dette gikk naturlig nok ikke inn og været tillot ikke å kjøre toppløs, så måtte pent gå inn igjen og returnere varen. Jeg sa det som som det var, jeg har ikke plass i bilen nå og må komme tilbake når senere, og fikk servert tilbake;
"Du får komme tilbake når du har råd til større bil".

Serviceinnstilt og vennlig betjening på Ikea gitt.
Haha, når du har råd til større bil ? Den var god.
Håper du fikk sagt noe tilbake
Vanligvis så er jeg ikke akkurat den som sitter på kommentarene, men jeg ble så sjokkert over at det kom fra noen som jobber i et serviceyrke å komme med noe sånt at jeg ble rett og slett paff.

"Vel, det er en to-seters sportsbil så det er ikke akkurat pengene det står på" var det eneste jeg kom på der og da, men idet jeg snudde meg kom jeg på at jeg burde egentlig nevt at det er faktisk ikke jeg som står i returdisken på Ikea på en lørdags ettermiddag av oss to.
hehehe så sant så sant
bra du iallefall fikk sagt to-seter sportsbil :D
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
shutinc
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 280
Joined: 17 Sep 2006, 02:00
Status: Offline

Post by shutinc »

Haha, passelig bra sagt:) Pleier å være slik at man kommer på de virkelige bra kommentarene etter man har gått eller når det er litt for sent med en come back comment..

Jeg fikk sist en litt spydig kommentar fra noen som kjørte bak meg da jeg tok min første tur uten tak i år. Karen klarte å prestere å rope "kjøp dæ et tak" i det han kjørte opp et annet kryss...
sifpilsen
500 RPM
500 RPM
Posts: 59
Joined: 13 Sep 2006, 02:00
Location: Drammen
Status: Offline

Post by sifpilsen »

hehe, omtrent som gutta som ropte 'kjøp deg en ordentlig Viper!' etter meg. Hva skal man med en Viper i Norge? Kjøre seg i hjel? Ingen vits i å ha noe man ikke får brukt. Eller ha taket oppe i godt vær. Eller la andre bestemme når det er på tide å bli mann med hatt og bil som passer til...
x-'94 NA 1.8 Japseimport i Irland.
x-'90 NA 1.6
Post Reply