Mekkejobb

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
BRG91
0 RPM
0 RPM
Posts: 8
Joined: 24 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Mekkejobb

Post by BRG91 »

Er det noen erfarene miata/mx-5 mekkere her som tar på seg små mekkejobber. Jeg må desverre selge min 91 brg miata special edition pga av kjøp av leilighet. Men det er et par småting jeg vil ha gjort sånn at den er strøken når jeg selger den:

- Skifte vaiere til elektrisk vinduhever i fører dør samt å koble opp alle kabler som går gjennom døren (høytaler, blinklys osv).

Hvis det er noen som liker å pusle med sånne småjobber for en rimelig pris i Oslo området så kontakt meg (henning.rokke@chello.no). Eller hvis du holder til i nærheten av Elverum så er også det interessant (bilen står vinterlagret i garasje i Elverum).

Henning
User avatar
Silverboy
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 742
Joined: 01 Jan 2004, 01:00
Location: FOLLO
Status: Offline

Post by Silverboy »

HAr dessverre ikke tid til å hjelpe deg nå, da jeg har MEGET mye å skru sammen på min egen før sommeren virkelig setter inn, men ble meget nyskjærrig på en ting:
"samt å koble opp alle kabler som går gjennom døren (høytaler, blinklys osv). "

Blinklys? går den gjennom døren eller er det fordi du har en annen løsning på det punktet??
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1

x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
User avatar
HansT
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1316
Joined: 17 Sep 2003, 02:00
Location: Stavanger
Status: Offline

Post by HansT »

Lurte litt på det blinklys arrangementet jeg også. :) Har egentlig vurdert med tid og stunder å lage til noe slik som Bilsport Miataen med blinklys i sidespeilene, og da må jeg trekke blinklysledningene gjennom dørene. Blir nok likevel ikke til at jeg gjør denne jobben før jeg evt. tar en hel-lakkering, da jeg bl.a. ønsker å tette hullet i framskjermen hvor jeg idag har blinklysene.
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
User avatar
BRG91
0 RPM
0 RPM
Posts: 8
Joined: 24 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Post by BRG91 »

Er bare jeg som surrer litt. Jeg har ikke laget en egen løsning på dette.

Henning
Post Reply