tenkte bare jeg sku hive ut litt info om prosjektbilen jeg..

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
HF-mx5T
Status: Offline

tenkte bare jeg sku hive ut litt info om prosjektbilen jeg..

Post by HF-mx5T »

har egentlig laget en svær tråd på bilforumet, og orker ikke lage alt på nytt. så jeg hiver en link hit og så kan dere gjerne komme med no kommentarer her , positive og negative..

ting går stadig fremover nå, og jeg regner med å rekke sommern....
http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... genumber=1
User avatar
Sebring
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 153
Joined: 23 Sep 2003, 02:00
Location: Brevik
Contact:
Status: Offline

Post by Sebring »

8) Her blir tydeligvis ingenting overlatt til tilfeldighetene - dette blir spennende å følge med på. Et lite spørsmål: jeg skal straks til å montere intercooler på min bil, og har tenkt å gjøre det på samme måten, dvs. tilte radiatoren bakover og føre rørene ned foran denne i stedet for hele veien under slik enkelte andre har gjort. Vet du omtrent hvor tykke rør det er plass til uten at panseret støter ned i dem? Jeg har regnet med å bruke 2" (51mm) - men på noen av bildene av din bil ser det ut som det kan være 70mm, som jo også er den opprinnelige dimensjonen ut fra kompressoren på min bil. Takker for alle tips før jeg går i gang med prosjektet i februar.
Mvh Sebring/Frode
www.cardomain.com/id/frode
HF-mx5T
Status: Offline

Post by HF-mx5T »

jeg skal lage alle icrøra på nytt, så får se hvordan jeg løser det, vet ikke helt enda...
HansBRG98
Status: Offline

Re: tenkte bare jeg sku hive ut litt info om prosjektbilen j

Post by HansBRG98 »

HF-mx5T wrote:har egentlig laget en svær tråd på bilforumet, og orker ikke lage alt på nytt. så jeg hiver en link hit og så kan dere gjerne komme med no kommentarer her , positive og negative..

ting går stadig fremover nå, og jeg regner med å rekke sommern....
http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... genumber=1
Veldig spennende da, må satse å bli ferdig til sommeren så vi kan sikle litt på klubbmøte hehe.. :D
HF-mx5T
Status: Offline

Post by HF-mx5T »

gar stadig fremover nå, begynner å montere oppheng nå etterpå.....

lakk i februar. fått en som skal spesial lage 6punkts halvbur til meg mot våren. men har endel småtteri igjen da...
Post Reply