Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
losten wrote:Har også fått nytt navn.
Nå heter jeg visst Øyvind Stenberg.
Helt galt var det likevel ikke
Mangler Lars, Øyvind stemmer jo, også Sten passer mens berg er til overs.
----
Hei, Øivind Stenberg her. Jeg får meldingen "Medlemsskap... ikke gyldig". Hadde håpet vi kunne ha "byttet" ettersom du fikk mitt medlemsskap....
Øivind
Det kan du få vet du, var ikke meningen å stjele altså
417042mc.pdf
-----
Takk skal du ha - nå har jeg printet ut medlemskort i A4 størrelse med navnet mitt på... Håper du snart får ditt medlemskort...
Å utstede gammeldagse kort kostet en god del penger og krevde en deltidsansatt. Den nye ordningen funker fint når alt er i orden. Ta kontakt med Ørnbjørn!
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Hei!
Det stemmer at det er krøll med telefonnummerene (dette var feil i vårt register før jeg ga det til Zubarus), så det er jeg, og ikke zubarus, som har levert feil data og dermed går noen kort i kryss. Jeg jobber med å oppdatere disse listene. Alle nyregistreringer er riktig. Prisen vi betaler for tjenesten er ca lik utgiftene med blekk og porto pr år.
Grunnen til at vi byttet var at arbeidsflyten for nye medlemmer var slik:
Nytt medlem registrer seg > mail om registrering kommer på epost til oss> vi registrerte medlem manuelt i fakturaprogrammet > opprette faktura > laste ned ocr-fil fra nettbank > laste opp ocr-fil i fakturaprogram > eksportere innbetalinger > sende liste til 2re > 2re skriver inn navn og nummer (sjekker mot lista) manuelt i InDesign og konverterer til pdf som sendes til kortprinter > navner konvolutter manuelt (sjekker mot lista) og sender det i posten. Var vi skikkelig heldige fikk 2re kort i retur pga feil adresse, og detektivarbeidet kunne begynne.
Nytt medlem registrerer seg og betaler > mail med informasjon til medlem > digitalt medlemskort opprettes.
Jeg ordner alle kort til dere i denne tråden i dag.
...jeg melder meg herved på tråden, jeg testet nå å sende SMS, fikk medlemskort tilbake, men på et helt annet navn....
Kanskje noen linjer har "forskjøvet seg"?
Det har vi sjekket og vi finner ingen logikk i forskyvingen, eller rettere sagt, vi har ikke grunnlaget der forskyvingen har skjedd, kun den forskyvde informasjonen som en eksport fra medlemsystemet i fakturaprogrammet. Det er denne informasjonen som har vært vår "master". Nå er det Zubarus som skal være master, fakturaprogrammet skal kun behandle kjøp og salg.
Jeg har etterlyst medlemskort og evt. kode for å finne det tidligere. Fikk beskjed om å oppgi E-postadresse, og gjorde det. Etterpå har ingenting skjedd, selv om jeg har purra flere ganger. Håper det snart blir iorden. Virker ikke særlig lettvint og profesjonelt akkurat.
Prøvde å sende mx5 til 2380 nå, men fikk som svar at "Medlemskapet i Norsk MX-5/Miata Klubb er ikke gyldig"
Mener da helt bestemt at jeg har betalt, og det må jeg da ha gjort iogmed at jeg har skrivetilgang til alt her på forumet.
Medlem nr.625
2016 Ford Mondeo 2.0
[x]1999 BRG
[x]2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI
[x]1990 - Classic Red : Anton
[x]1990 - Silver Stone
På deler av den gamle lista (ikke hele lista) har det vært en linjeforskyvning et eller annet sted slik at feil medlem er koblet til det telefonnummeret som sender inn sms. Derfor får man feil person tilbake når man sender fra sin telefon. Ørnbjørn prøver å rette dette fortløpende. På nye medlemmer eksisterer ikke dette problemet.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Jeg har gått gjennom kommentarene i denne tråden, PM'er og eposter. Jeg har fått hjulpet mesteparten og de som ikke har fått en løsning får det straks! Vi har ytret et ønske om at medlemmene skal kunne logge inn på sin konto og oppdatere kontaktinformasjon selv – det vil nok flere enn oss ha glede av:)