Sunnmørsk NA

Her kan du lage prosjekttråd som også kan nås av personer som ikke er forummedlemmer. Ønsker du din tråd flyttet hit, gi beskjed til moderator!

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

helly wrote:Denne som står på 4 mursteiner oppe på Aksla stadion?
hahaha, ja, det er min ja :P

Tidligar i tråden har eg dreve å fabla om pussing av felgar og montering av greinrør, slik har det ikkje blitt. Ser at tilgjenglig tid må delast mellom min eine bedre halvdel, dama mi, og den andre bedre halvdelen, bilen min. Skal ikkje eing gong begynde å syte om alle dei ysynlige dvergane som stikk kjeppar i hjula mine.

Back to bisniss; forrigje helg bestemte eksosanlegget seg for å ta kvelden. Rå lyd? nja. kan eg leve med dette? nei.
Det var sjølvsagt sveisen bak katalysatoren som var svakaste punkt. Då eg kjika inni katalysatoren såg eg at kjerna hadde løsna. Eg hadde god tru og stappa kjerna tilbake inn så den satt fast-ish. I ettertid viste det seg at denne løysinga var litt vel optimistisk, då kjerna løsna gaske kjapt.

Image Image

Som erstatning for eksosanlegget brukar eg FM sin turbo cat back, notorisk bråkete, men det ser kult ut, og det er ikkje rusta til bitar.

Image

Orginalt eksosanlegg til høgre, rustfri FM til venstre. Etter litt snuing og risting på FM anlegget mistenkte eg at det som ein gong var lyddemping inne i potta hadde blitt til dritt. Etter ei økt med vinkelsliparen såg eg kvifor dette eksosanlegget har vore ekstremt bråkete.
Glasfiberisolasjonen hadde kollapsa til eit cm tynt lag, ikkje mykje lyddemping her nei. Men slik er det med det meste av fiber isolasjon, ca 99% luft og 1% masse, og blir det nok fysisk påkjenning vil det kollapse.

Image
Image

Løysinga vart slik. Isolasjonen som er brukt er ein Rockwool isolasjon som eigentlig er berekna til akustisk behandling i større bygg, parkeringshus, og denslags. Den er meir massiv, stivare og dempar bedre enn vanlig rockwool.

Image Image
Image

Då var det å tette igjen greia, uten sveiseapparat eller sveiseskills. Eg fann då eit rustfritt rør, splitta det i to, og limte det på med eksospasta. Relativt heimefiksa, men overraskande effektivt. Men neste gong skal eg bruke meir eksospasta, der vart sjølvsagt ei bittelita lekasje.

Image Image

Resultatet var alt i alt perf. Lyden vart med akseptabel lav dur, mens lysare frekvensar vart sterkt dempa. Det kan beskrivast som eit sterkt dempa rakrør. Dette var då før kjerna i katalysatoren løsna for godt og blokkerte eksosen, dette ga redusert effekt og ukul plystrelyd. Eg knuste kjerna for å bli kvitt den og ironisk nok bråkar bilen nesten like mykje som den gjorde med den gamle isolasjonen i fm potta. Så då er det berre å finne seg ein ny katalysator, nokon som har ein til overs? :P
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
MX-Jon
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1121
Joined: 03 Jan 2013, 22:24
Medlemsnummer: 1062
Location: Oslo - Sentrum
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by MX-Jon »

hehe, likte den kreative eksospottefiksen din :D
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper :shock:
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Takk, MX-Jon! Det var det beste eg kunne få til :P
Kansje ein dag får eg det sveisa, men dette fungerar fint og eg har muligheit til å opne opp og stappe inni ny isolasjon. :)
Eg stygt redd eg må sette tilbake til orginalt ved neste eu, er ikkje sikkert verkstaden vil godta ei 2.5" potte som er lappa ihope med patentband :P
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
Voodoo
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 301
Joined: 30 Sep 2014, 10:34
Location: Tønsberg
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Voodoo »

Mulig du har rett i det, ja. :D Men en langt bedre løsning enn å ikke gjøre noe i det hele tatt. Om ikke annet.
-90 Miata B-pack "Serenity"
Detailer og Kundeservice hos Bilpleiekongen, Båtpleiekongen og Exint.no
-Approved Meguiar's detailer
-Rupes Bigfoot System Specialist.
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

188xxx km

- Bytte av olje, valvoline 5w-30 syntetisk
Ingen veit når forrige oljeskift var...

- bytte av oljefilter
ikkje orginalt, men eg meina bestemt på at det nye ga meg meir oljetrykk enn det gamle, som helder ikkje var orginalt. Kva trykk er normalt?

- nytt raceland greinrør
Meir bling, vaska med raud sprit, regnbue bling.
meir bråk, du kan på ein måte høre at eksosen susa i røra ved pådrag... men det er verdt det pga bling faktoren, og muligens bittelitt effekt.

- ny girolje, "motorcraft"
Denne fungerar satans godt. Merka forskjell allereie då eg sku sette den I revers for å rygge ut av garasje.
Absolutt ei oppgradering frå biltemaolja som var ok varm, men håplaus mellom R, 1 og 2 når den var kald

- splitter nye bakdekk

- nye tennpluggkablar

- nye nkg iridium tennpluggar.
Eg såg dei gamle hadde eit kvitt belegg, akkurat slik farge som eksosventilane hadde då eg skifta greinrør... Dette er då vel ikkje heilt normalt? Skal legge opp bilete...
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Yay! Smådill!

Image

Men... Eg manglar orginal luftfilterboks... Eg har nemlig eit randall cold air intake som eg skal montere, og då trengs det orginal delar... nokon som har til salgs?

Bytte av bensinfilter kjem først, forhåpentligvis ordnar det den skumle kvitfargen som er på pluggane og ventilane.. fingra kryssa
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
helly
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 420
Joined: 24 Aug 2013, 00:15
Location: Ålesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by helly »

Stå på.
Byttet bensinfilter på min for noen måneder siden. Noen av de slangene satt som bare juling! Håper dine er lette å ta av :-)
1990 1.6
Stalfa
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3046
Joined: 19 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 968
Location: Ski
Contact:
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Stalfa »

Bestilte oem deler er England. Autolink mener jeg. Der vi har rabattkode?
-Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
User avatar
Agility
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1680
Joined: 06 Jun 2009, 16:10
Medlemsnummer: 813
Location: Jeppedalen, Hurdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Agility »

Ny cat kjøper du fra MX5 parts. Bestillte en for et par dager siden da den innmaten på lille gul sin løsna på samme måten. Kom vel på 1300 inlk frakt. Så legger vel DHL på litt her når de leverer...
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

189xxx km

- Montert I.L Motorsport avstivning

- Nytt bensinfilter, http://www.mx5parts.co.uk/fuel-filter-a ... -1141.html - som foreslått i tråden om dei kvite pluggane og ventilane, viewtopic.php?f=4&p=195330#p195330

Dette har vore bytta før, tydligvis, sidan det ikkje var like rusta som braketten. Det har tydligvis gjort jobben sin godt, og sikkert lenge også - du ser sjølv på bildet kva drit som kom ut av det. Kansje det er på tide å ta filteret som er inne i tanken også?

Image Image

Eg har dreve å sura meg fordi innmaten i katalysatoren min vart til kammar og at eg enda opp med litt veeeeel bråkete eksos. Eg trakk også konklusjonen om at delebilen min hadde "kort" katalysator, som då ikkje ville passe. Eg tok feil, den passa ok, men det virka som den er ca 5-10mm kortare, samt bittelitt anna vinkel på eine flensen. Dykk kan sjå forskjellen i bilde oppe til høgre.

Bilen har no eit litt meir fornuftig lydnivå, men framleis for mykje bråk når eg skal ligge jamnt i 70-80km\t. Det er i det minste ei forbedring og det er no mulig å prate inne i bilen :)
Eg har fantasert om å sette inn eit resonanse kammer (helmholtz resonator) for å kanselere ut dei verste, lave frekvensane, men dette blir vel helder meir draum enn virkligheit.

Pics or gtfo:
Image
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Bilen har kryssa 190 000km! Dette feirar eg med ny skiltplassering, enda djupare inn i kjeften. Eg synest den er finare enn før, men det spørs kva onkel po po og statens vegvesen syns, for ein må no faktisk stå 5-6 meter vekke frå bilen for å sjå heile skiltet. Fins der reglar for sånt?

Image

Image

Andre prosjekt som er på g er:
- Muligens ein heimelaga variant av GarageStar sine dørforinger: http://revlimiter.net/blog/2015/07/gara ... ng-review/"
Justering av dei gamle gav merkbar økning i stivheit - eg har alltid trudd desse klossane var kun meint som ein slags dempar for døra... så feil kan ein ta.

- Elektrisk opning av bakluke. Fekk dette til å fungere med nokon delar eg hadde frå ein golf. No manglar det berre å trekke opp kablar og finne ein passande brytar. Dette er kjedlig arbeid, og blir nok nedprioritert på ubestemt tid.

- Montering av høgtalarar i "parcel shelf" bak sete. Også nedprioritert.

- Fiksing av eksosbråk. Her skal eg bygge ein resonator for å prøve å bli kvitt den evige 60-100hz duringa som er der når eg ligg mellom 1000-2900rpm. Rustfrie rør skal eg få frå ein kompis, kunnskap er henta inn, akkurat korleis eg skal bygge den er litt usikkert.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
brokkoli
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 214
Joined: 12 Mar 2014, 16:36
Medlemsnummer: 1158
Location: Porsgrunn
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by brokkoli »

Her er regelene på montering av skiltnummer https://lovdata.no/dokument/SF/forskrif ... APITTEL_39 tror forsåvidt det er mange som ikke følger disse helt til punkt å prikke uten noen problemer, feks regelen om at skiltet skal være minst 25cm over bakken eller at det skal være mest mulig sentrert :roll:.

Justere de gamle dørforingene er god ide, skal prøve det selv.
Voodoo
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 301
Joined: 30 Sep 2014, 10:34
Location: Tønsberg
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Voodoo »

25 cm?! Må jo nesten feste det oppå frontruta da, jo. :D
-90 Miata B-pack "Serenity"
Detailer og Kundeservice hos Bilpleiekongen, Båtpleiekongen og Exint.no
-Approved Meguiar's detailer
-Rupes Bigfoot System Specialist.
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Takk for link, brokkoli!! :)

Litt overraska over regelen om 25cm! Der er mange som bryt den! I alle fall med skiltet nede I grillen. Trur eg også er I faresona angående regelen om 30** grader fri sikt frå topp (og sider) av skilt då eg har plasser skiltet så djupt..

Redigering: er nok meget mulig eg har vinkla det for mykje bakover også. Maks tillatt vinkling er 30 grader frå vertikalplan.

Jaja, eg får flytte det til eu-kontrollen! :p

**målt frå horisontalplan

Angående dør foringer har eg no "modifisert" mine. Eg brukte ei rørtang til å bende ut den interne braketten, slik at foringane sitt godt I motstykket I døra. Det er som viagra for bilen! Kan anbefalast! :D
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Då har eg bestilt ratt og hub. Forhåpentligvis har eg det her om ca. 2 veker.
Skulle gjerne hatt ein slik hub som kan kollapse, med tanke på kollisjon, men eg valgte å kjøpe ein superbillig ein på ebay.
62kr - inklusiv skruar, ein stykk umbrakonøkkel og frakt, frå asialand. yay!
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
Post Reply