Kan jeg få låne en IPOD i Oslo/Akershus?

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Daniel
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 248
Joined: 02 Dec 2003, 01:00
Location: Oslo
Status: Offline

Kan jeg få låne en IPOD i Oslo/Akershus?

Post by Daniel »

Hei!

Litt snodig topic dette:

Ber om å få låne en (eventuelt kjøpe veldig billig) gammel IPOD, helst 1. eller 2. generasjon (disse er jeg sikre på at skal virke til dette) i Oslo området noen timer.

Da bilen står vinterlagret benytter jeg anledningen til å montere et sett fra Dension som gjør det mulig å docke Ipod /Iphone til stereoen min i MX5.
For å komme inn på instillingene for dette settet der man aktiverer at man bla ønsker lading gjennom docken må man docke en ipod i holderen for deretter å gjøre innstillingene ved hjelp av en ipod.
Systemet støtter ikke å gjøre instillinger med Iphone, og heller ikke med en nyere ipod nano som jeg nå har tilgjengelig.
Instillingene skal bare gjøres en gang.
Jeg ber derfor ber jeg her om å få låne en eldre ipod med display (alstå ikke shuffle)av noen på forumet i Oslo/Akershus. Helst av 1. eller 2. generasjon da det i følge hva jeg kan lese skal gå med disse.
Eneste krav er at den må virke i form av lesbar skjerm og fungerende brytere, og ha batterikapasitet til å holde seg på uten lading i minimum ca 2 minutter.

Er ivrig ettter å får dette til å virke som ønsket. Jeg henter og bringer tilbake naturligvis. Som takk vanker det en flaske vin eller en 6-pack :)
Noen som vil og kan hjelpe med å stille en slik til låns?
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
olelangfeldt
500 RPM
500 RPM
Posts: 69
Joined: 11 Mar 2011, 23:30
Medlemsnummer: 905
Location: Trondheim
Status: Offline

Re: Kan jeg få låne en IPOD i Oslo/Akershus?

Post by olelangfeldt »

Har en i Trøndelag... Gen 5 men farge U2 edition...
Miata 96 1,8 SU rød
Morris Minor 1959 Svart
Mitsubisi ASX 1.6 bensin
T@B 2009
X Forester 2005 XT
X Ford Zephyr 1959
User avatar
Daniel
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 248
Joined: 02 Dec 2003, 01:00
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Kan jeg få låne en IPOD i Oslo/Akershus?

Post by Daniel »

Takk for svar. Fin mulighet, men hadde vært fint å slippe postgang osv.

Er det Ingen i Oslo som har en eldre ipod til låns?. Er nok ikke avgjørende med 1/2 generasjon. Tror det skal gå med noen andre som er litt nyere også. Men sikker på at shuffle ikke fungerer og at det heller ikke fungerer med en 3 år gammel ipod Nano....
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
Post Reply