Årsmøte

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
kasserer
0 RPM
0 RPM
Posts: 42
Joined: 21 Sep 2010, 22:27
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by kasserer »

arildh wrote:Jeg kan da med kvittering i hånden fortsette å etterspørre konfidensiell informasjon om aktiviteter bedrevet bak lukkede dører på årsmøte 2011.
Innbetalingen din er registrert, og du er gitt tilgang til medlemsdelen av forumet. Om du også vil ha en kvittering i form av medlemskort må du kontakte meg eller sekretær med din postadresse, da Posten sannsynligvis får trøbbel med å finne postkassen din uten denne.
User avatar
LoKi
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3702
Joined: 22 Jul 2009, 14:30
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by LoKi »

Er det ikke bare å sjekke adresselistene som har blitt sendt ut til alle medlemmene? Står vel der..
En beklagelse er vel også på sin plass - for å illustrere så ble samboern min sjokka da jeg fortalte om hva som hadde blitt skrevet i tråden. "La de det ut offentlig??" var reaksjonen..
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
User avatar
arildh
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3355
Joined: 26 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by arildh »

kasserer wrote: Innbetalingen din er registrert, og du er gitt tilgang til medlemsdelen av forumet. Om du også vil ha en kvittering i form av medlemskort må du kontakte meg eller sekretær med din postadresse, da Posten sannsynligvis får trøbbel med å finne postkassen din uten denne.
Jeg tar sjansen på å klare meg uten nå på tampen av året.
Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com
.
"low-buck hack-job or full-sex race fab ?"
User avatar
Hauk
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3031
Joined: 16 Apr 2006, 02:00
Medlemsnummer: 569
Location: Nesodden
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by Hauk »

Synes det lages litt unødvendig mye kvalme her nå...
/Jon.
1994 MX-5 1.8 Laguna Blue.
2019 Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid
Kolbotn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2467
Joined: 05 Nov 2008, 17:24
Medlemsnummer: 852
Location: Drabantbyen
Contact:
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by Kolbotn »

kasserer wrote:
arildh wrote:Jeg kan da med kvittering i hånden fortsette å etterspørre konfidensiell informasjon om aktiviteter bedrevet bak lukkede dører på årsmøte 2011.
Innbetalingen din er registrert, og du er gitt tilgang til medlemsdelen av forumet.

Hvor er denne medlemsdelen??
User avatar
Rudolf
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 5969
Joined: 26 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 627
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by Rudolf »

Hauk wrote:Synes det lages litt unødvendig mye kvalme her nå...
Helt enig.
Pussig at folk melder seg inn i en forening som de missliker så sterkt :roll:

Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by Sekretær »

Kolbotn wrote:
kasserer wrote:
arildh wrote:Jeg kan da med kvittering i hånden fortsette å etterspørre konfidensiell informasjon om aktiviteter bedrevet bak lukkede dører på årsmøte 2011.
Innbetalingen din er registrert, og du er gitt tilgang til medlemsdelen av forumet.

Hvor er denne medlemsdelen??
Hallo;

Foreløpig er kun temaet "Årsmøte" lukket for andre en betalende medlemmer. ref:

http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=15744

Om du har betalt og ikke ser "Årsmøte" tråden, har vi ikke fått med "nick´et" ditt i medlemsregisteret.
Dette "nick´et" er koblingen mellom Forumregistrering og Medlemsregisteret. På Forumet er du jo ikke nødt til å registrere navn, og vi ser at folk har brukt forskjellige mail-adresser på Forum og Medlemsregistrering. Derfor driver vi ikke aktivt søk etter data på medlemmene, men bruker den info de selv har gitt oss.

Om du ikke har sendt inn "Nick´et" ditt, kan du gjøre det til meg, så legger jeg det inn.

Mvh
Einar
User avatar
LoKi
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3702
Joined: 22 Jul 2009, 14:30
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by LoKi »

Rudolf wrote:
Hauk wrote:Synes det lages litt unødvendig mye kvalme her nå...
Helt enig.
Pussig at folk melder seg inn i en forening som de missliker så sterkt :roll:

Erik
Begge disse er forbundet med hverandre, gjennom et innlegg tidligere i tråden.
Er lov å tenke før man skriver, også når man har verv i organisasjoner, og spesielt når man representerer organisasjonen.

Ydmykhet er no dritt.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
User avatar
2re
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3202
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Medlemsnummer: 704
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by 2re »

LoKi wrote:
Rudolf wrote:
Hauk wrote:Synes det lages litt unødvendig mye kvalme her nå...
Helt enig.
Pussig at folk melder seg inn i en forening som de missliker så sterkt :roll:

Erik
Begge disse er forbundet med hverandre, gjennom et innlegg tidligere i tråden.
Er lov å tenke før man skriver, også når man har verv i organisasjoner, og spesielt når man representerer organisasjonen.

Ydmykhet er no dritt.
:shock:

Er Hauk og Rudolf forbundet med hverandre, er det dt du mener?
2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
User avatar
LoKi
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3702
Joined: 22 Jul 2009, 14:30
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by LoKi »

Hehe, nei.
Men kvalmen er på grunn av kommentarene om hvorfor Arild er innmeldt, og faktaene som kom frem i forbindelse med informasjonen som sekretæren delte med alle på dette åpne forumet.

Ergo henger de sammen :)
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
User avatar
2re
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3202
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Medlemsnummer: 704
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by 2re »

arildh wrote:OK, så hva skjedde på årsmøte lørdag ?
Too much drama ?
Noe referat ?
Hvilke nye ildsjeler har nå kommet på plass for å gjøre dette til verdens beste klubb for ... hmmm. ja si det...
Vel, styret har fått mye pepper. Til noen sikkert fortjent, mens det er ufortjent til andre. Når man da får sånne linjer som de over her skal det mye til før man ser noe positivt bak.

Når man flagger ganske offentlig når man melder seg inn, og 6 mnd etterpå at man er medlem og etterlyser sine rettigheter på en sarkastisk måte offentlig, kan man kanskje regne med å få svar i samme kanal. Selv om sikkert begge etterpå innser at dette burde gått på PM. Kanskje man nå skjønner at hvis man ikke får medlemskortet så er det ikke registrert betaling? At man skal ta kontakt hvis det ikke kommer noe kort? Man ville f.eks blitt nektet hvis man hadde ønsket å komme på årsmøtet, og man kan ikke etterspørre noe referat heller. Ei heller noen medlemsfordeler.

Det ble skrevet referat fra møtet, og det blir nok etterhvert gjort tilgjengelig for medlemmene på en dertil egnet måte.
2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
User avatar
2re
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3202
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Medlemsnummer: 704
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by 2re »

LoKi wrote: Er lov å tenke før man skriver, også når man har verv i organisasjoner, og spesielt når man representerer organisasjonen.

Ydmykhet er no dritt.
Tror nesten ikke det jeg leser... :)
2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
User avatar
arildh
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3355
Joined: 26 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by arildh »

Jeg forventet ikke noe medlemskort da jeg ikke oppga noen adresse eller annen kontakt/bilinfo annet enn email grunnet klubbens avlappede forhold til Personvern
For de som lurer på hvorfor jeg meldte meg inn (trodde jeg) så var det for å støtte østlandsavdelingens møte med BT, De fortjener uansett noen kroner og gode ord for innsats på Vårmønstringen og lignende treff.
Hva gjelder mine spørsmål om referat og evt. endringer i ledelse så er jeg bare nysgjerrig. Vi har i dag en leder som heter Frode, Jeg finner ikke en eneste post fra vedkommende (froden ?) på forumet annet enn noen Quotes. Hvis det kommer en akterutseilt stakkar og påpeker at et forum på internet ikke er viktig og relevant for en bilklubb i 2011 så er det både trist og veldig morsomt.
Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com
.
"low-buck hack-job or full-sex race fab ?"
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by Sekretær »

Når det gjelder årsmøtet har jeg ikke fått det signerte referatet enda. Det blir distribuert i løpet av noen dager.
Uten å foregå for mye, kan jeg nevne at Truls Reinskou, Medlem nr 2 er vår nye formann.
Forøvrig har jeg sendt deg underlagene til årsmøtet, som ble sendt med innkallingen.

Mvh
Einar
User avatar
obi-one
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1139
Joined: 12 Sep 2009, 22:00
Medlemsnummer: 829
Location: Nesodden
Status: Offline

Re: Årsmøte

Post by obi-one »

Min mening er at forumet er noe av det viktigste i klubben, og også på mange måter "hjertet" i en klubb som er spredd over hele norge, så da håper jeg det er greit at jeg kommer med et lite utspill...

Referatet kommer, for min del kan det legges ut nå, jeg har cosignert det, men sekretæren har ikke mottatt alle sidene korrekt fra scanneren min på jobb, og siden jeg er på reise, så vil jeg heller at referatet legges ut til medlemmene nå, så kan jeg sende ny scanning av min signatur til sekretær når jeg er tilbake.

Tror også jeg velger her å slippe en nyhet fra årsmøtet, jeg har blitt spurt, og takket ja til å stille som styremedlem i 2 år.
Jeg velger også veldig bevisst å tolke engasjementet fra diverse postere her som et ektefølt ønske om å gjøre en innsats for klubben, så dersom noen ønsker å komme i kontakt med "en i styret" så har jeg altså sagt ja til å være en av dem.

Innspill til styret mottas med glede, håper vi kan fokusere energien på å lage gode aktiviteter for klubbmedlemmene framover så vi gjør det attraktivt å være medlem, samtidig som vi også har et ønske om å være et ganske åpent miljø overfor "besøkende" på forumet. Målet er uansett å ha en klubb for både cruisere og banefantaster, der vi samme kan glede oss over en fantastisk sportsbil!

Hva slags temamøter ønsker vi utover vinteren kan være et godt sted å starte, for eksempel. Da gjør vi det mer relevant å melde seg inn i klubben for å kunne delta. Vi har faktisk rom for å bruke litt penger på å få til gode temamøter, kom igjen med forslag! Kanskje kan regionene også kopiere hverandres beste ideer?

Håper dette var passe diplomatisk sagt, det er iallefall ikke min hensikt å tråkke noen på (drivaksel)mansjettene. For meg er det viktigste at noen frivillige bidrar til å holde klubben gående, så vi har en felles møteplass, både i forumet, og rundt om på regionale samlinger og den felles sommerturen.

Og så skal vi forsøke å arrangere det neste ordinære årsmøtet i henhold til vedtektene i foreningen, det vil si at mange får en ny sjanse til å snakke videre om årsmøtesaker allerde ved sesongstart neste år. Fristen for forslag til styret for å tas opp på årsmøtet er ifølge vedtektene allerede 31 januar, så her er det bare å begynne å tenke... :D
Post Reply