Hederlig bilist

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Steinar
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1160
Joined: 23 Oct 2003, 02:00
Medlemsnummer: 560
Location: Trondheim
Status: Offline

Hederlig bilist

Post by Steinar »

Satt på kontoret på jobben i kveld. Telefonen ringte. Ung pikestemme lurte på om jeg hette Steinar?
Joda, måtte bare bekrefte det.
Neste setninng: Æ må bare beklag, men æ har rygga på bilen din.

Jøss. Det finnes enda hederlige folk. Ung pike på 21 år med pappas bil. Mørkt ute. Ingen vitner. Hun hadde sikkert brukt 15 min + div telefonsamtaler for å spore meg opp. Hun var kjempelei seg.

Krølla forskjerm på MX5'en + sprukket innerskjerm. Må vel sjekke høyre hjuloppheng også for å være sikker.
Får levere bilen til Okkenhaug i morgen til oppretting + lakk. (Evt. noen forslag på flinke bilopprettere i Trondheim?)

Slike unge jenter vil Norge ha.
(Bare de kan lære seg å rygge først.)

Steinar
2008 PRHT (Svarte F.)
X-Sambagull -99 1.8
User avatar
uggla
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1350
Joined: 03 Aug 2006, 02:00
Medlemsnummer: 595
Location: Oppegård
Status: Offline

Re: Hederlig bilist

Post by uggla »

Halleluja!

Etter 4 stk skadetilfeller med anonym gjerningsmann er det jaggu hyggelig å høre at det finnes bra mennesker der ute også.
Får lissom tilbake trua på menneskeheten.

M
'92 NA 1,6 BRG "Schnell"
FM Understell/1,8 bremser/JR CAI & Grenrør/Torsen 4,3:1/Advan AD08R
'16 CX-5 AWD 2,5 "Rasjonell"
Stehu
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1096
Joined: 11 Jun 2009, 22:06
Contact:
Status: Offline

Re: Hederlig bilist

Post by Stehu »

Steinar wrote:Satt på kontoret på jobben i kveld. Telefonen ringte. Ung pikestemme lurte på om jeg hette Steinar?
Joda, måtte bare bekrefte det.
Neste setninng: Æ må bare beklag, men æ har rygga på bilen din.

Jøss. Det finnes enda hederlige folk. Ung pike på 21 år med pappas bil. Mørkt ute. Ingen vitner. Hun hadde sikkert brukt 15 min + div telefonsamtaler for å spore meg opp. Hun var kjempelei seg.

Krølla forskjerm på MX5'en + sprukket innerskjerm. Må vel sjekke høyre hjuloppheng også for å være sikker.
Får levere bilen til Okkenhaug i morgen til oppretting + lakk. (Evt. noen forslag på flinke bilopprettere i Trondheim?)

Slike unge jenter vil Norge ha.
(Bare de kan lære seg å rygge først.)

Steinar
Anton holder til på Melhus. Er den eneste jeg ville brukt for å rette opp skader ;)
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
User avatar
Steinar
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1160
Joined: 23 Oct 2003, 02:00
Medlemsnummer: 560
Location: Trondheim
Status: Offline

Re: Hederlig bilist

Post by Steinar »

Nå har jo ikke Anton eget verksted da, men det blit verkstedet hvor Anton jobber som tar oppretting/bytting av skjerm og innerskjerm.
Dersom Anton ikke blir satt på jobben regner jeg med at han sitter klar med hagla og passer på at andre gjør jobben perfekt.
Når bilen først er inne til kosmetisk oppgradering og lakksprøyta er fyllt med rett farge blir et par ting til på bilen også lakkert. Har steinsprutskader/ smådårlig lakk på panser, bakluke og støtfanger bak.

Meldte inn skaden til IF i går kveld.
De ringte i sted. Lurte på om jeg trengte leiebil.
Det trenger jeg ikke, har to andre biler jeg kan bruke.
Får utbetalt 125,- kr dagen bilen står på verksted.

Kjære Anton: Kan dere bruke laaaaaaang tid på jobben, sånn omtrent til at snøen er borte fra veiene til våren?

Steinar
2008 PRHT (Svarte F.)
X-Sambagull -99 1.8
User avatar
jallatralla
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 307
Joined: 03 Jun 2009, 12:40
Status: Offline

Re: Hederlig bilist

Post by jallatralla »

Herlig.

Har fått bergenskos to ganger på min bil, så vet godt hvor irriterende det er når folk bare stikker av uten å gjøre opp for seg.
2001 1.6 NBFL
Post Reply