Noen som har erfaring med hardtop fra Gasolin.no?

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
vidarlavoll
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 661
Joined: 20 Jul 2010, 11:50
Medlemsnummer: 886
Location: Nærsnes, Røyken
Status: Offline

Noen som har erfaring med hardtop fra Gasolin.no?

Post by vidarlavoll »

Hei, leter etter en hardtop til vinteren og kom over en fra Gasolin.no (http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... ts_id=3396). Noen som har erfaring med disse?
User avatar
twr
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 344
Joined: 06 Sep 2010, 01:56
Medlemsnummer: 880
Location: Drammen
Status: Offline

Re: Noen som har erfaring med hardtop fra Gasolin.no?

Post by twr »

Jeg har ikke erfaring med den, men kan prøve å videreformidle noe av det jeg har lest om den... Den bruker visstnok ikke alle festepunktene, men om dette har noe å si skal jeg ikke uttale meg noe om (kanskje noe ift sikkerhet?). Ellers har jeg sett at noen bekymrer seg for passformen og at det ikke er glassrute... Er vel heller ikke varmetråder på den...

På mx5parts kan du få original hardtop, ferdiglakkert med varmetråder for 10.159,- ferdig levert, vel og merke hvis du har noen du kan sende til i Sverige og hente der, evnt sende poste restante... :)
-thomas-
'91 Miata 1.6l B-pack
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv
You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!
User avatar
vidarlavoll
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 661
Joined: 20 Jul 2010, 11:50
Medlemsnummer: 886
Location: Nærsnes, Røyken
Status: Offline

Re: Noen som har erfaring med hardtop fra Gasolin.no?

Post by vidarlavoll »

twr wrote:Jeg har ikke erfaring med den, men kan prøve å videreformidle noe av det jeg har lest om den... Den bruker visstnok ikke alle festepunktene, men om dette har noe å si skal jeg ikke uttale meg noe om (kanskje noe ift sikkerhet?). Ellers har jeg sett at noen bekymrer seg for passformen og at det ikke er glassrute... Er vel heller ikke varmetråder på den...

På mx5parts kan du få original hardtop, ferdiglakkert med varmetråder for 10.159,- ferdig levert, vel og merke hvis du har noen du kan sende til i Sverige og hente der, evnt sende poste restante... :)
Takker for input og tips, skal sjekke mx5parts.
Kolbotn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2467
Joined: 05 Nov 2008, 17:24
Medlemsnummer: 852
Location: Drabantbyen
Contact:
Status: Offline

Re: Noen som har erfaring med hardtop fra Gasolin.no?

Post by Kolbotn »

Post Reply