Hvordan vil vi ha det på forumet?

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
obi-one
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1139
Joined: 12 Sep 2009, 22:00
Medlemsnummer: 829
Location: Nesodden
Status: Offline

Re: Hvordan vil vi ha det på forumet?

Post by obi-one »

Nå har jeg sovet på det.

Som noen kanskje har fått med seg, så forsøkte jeg å moderere mine posts i denne tråden tidligere, og ba til og med noen som ble støtt på (drivaksel)mansjettene om unnskyldning dersom jeg hadde sagt noe de ble provosert av. :)
Jeg overlevde dette greit.

Jeg oppfatter at situasjonen fremdeles er at Rudolf har meldt seg ut av forumet, fordi han har opplevd at noen har skrevet ting til ham som han opplevde gikk over streken. Min egen oppfatning av noen av disse postene er at jeg også ville oppfattet dem som personlige angrep, og ikke del av en saklig teknisk bildebatt.

Er det helt urealistisk at noen av avsenderene av disse postene forsøker seg med en liten unnskyldning overfor Rudolf? Ut fra en enkel logikk om at vi alle kan tråkke litt feil av og til :?: Gjerne på PM til Rudolf, jeg mener ikke å be om canossagang, men MX-5 miljøet i norge er ikke så vanvittig stort at jeg synes vi har råd til å gjøre et forsøk?

Altså, et forsøk på en liten fredspipe??
User avatar
Agility
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1680
Joined: 06 Jun 2009, 16:10
Medlemsnummer: 813
Location: Jeppedalen, Hurdal
Status: Offline

Re: Hvordan vil vi ha det på forumet?

Post by Agility »

Har holdt meg utenfor denne diskusjonen (iallefall i den senere tid) da jeg anser Erik som en hyggelig kamerat her i klubben, og synes forumet er blitt "tynnere" uten hans kreative kommentarer på mangt og mye her inne... Det er såvidt jeg har fått forståelsen av ikke mange som sitter inne med så mye fagkunnskap om våre morsomme lekebiler som han... (iallefall ikke når det gjelder originale biler...), men det er min personlige mening, og jeg har sålangt ikke noe usnakket med noen (så vidt jeg kan bedømme...)

Ørnulf :)
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
User avatar
LoKi
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3702
Joined: 22 Jul 2009, 14:30
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Hvordan vil vi ha det på forumet?

Post by LoKi »

obi-one wrote: Altså, et forsøk på en liten fredspipe??
Jeg vet at jeg er en av de involverte her, og dette er helt uaktuelt for min del.
Det ligger mye mer bak dette enn det som er kommet frem på forumet, og på grunn av dette ser jeg ingen grunn til å unnskylde min oppførsel mot Erik.

-Morten
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
User avatar
Harald
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1504
Joined: 22 Dec 2008, 14:55
Status: Offline

Re: Hvordan vil vi ha det på forumet?

Post by Harald »

for min del, ikke no stort tap.. vi snakker om fyren som lagde en lang tråd med uthenging av meg som den o store mobbern sist runde han ble sint og lei seg.. jeg gir fa.. :P
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Re: Hvordan vil vi ha det på forumet?

Post by biXen »

obi-one wrote:Er det helt urealistisk at noen av avsenderene av disse postene forsøker seg med en liten unnskyldning overfor Rudolf? Ut fra en enkel logikk om at vi alle kan tråkke litt feil av og til :?: Gjerne på PM til Rudolf, jeg mener ikke å be om canossagang, men MX-5 miljøet i norge er ikke så vanvittig stort at jeg synes vi har råd til å gjøre et forsøk?

Altså, et forsøk på en liten fredspipe??
Hyggelig initiativ, men jeg tror ikke du kjenner hele saken og derfor er det ikke så enkelt som at noen skylder Rudolf en unnskyldning. For det er det ingen som gjør. Isåfall skylder han en tilbake, og der ligger noe av kjernen til problemet. Nemlig at vi ikke forskjellsbehandler folk basert på deres bidrag til forumet/klubben.

Saken er død til noe endrer seg fra de involverte sin side.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
perri
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 393
Joined: 16 Aug 2009, 14:18
Medlemsnummer: 858
Location: OSLO
Status: Offline

Re: Hvordan vil vi ha det på forumet?

Post by perri »

2 klubber ?
If it ain't broken, don't fix it.
97 NA RØD 1,8L BP
06 SAAB 93 SC Maptun stg.1
Post Reply